• Anonym (Sugen)

Avsugning långt ner i halsen, teknik??

HUr kan jag lättast ta emot hela kuken i munnen?
    Hans är 17cm och han vill gärna att jag tar hela, men jag kväljer så.. kan jag få bort den känslan på nåt sätt?

• Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??
  • Aynrand

intressant...en natt drömde jag att en kvinna tog i sin mun hela min penis och min pung med....
    det var riktigt kul

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-09-30 22:34:13 följande:
    intressant...en natt drömde jag att en kvinna tog i sin mun hela min penis och min pung med....
    det var riktigt kul
    Eeeeeeeeehhhh? Förvånad Existerar ens den kvinna som kan det??? 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    nyfödd ug skrev 2012-09-24 21:19:57 följande:
    Min älskare gillar att se hur sminket och saliven rinner, och så gillar han att jag anstränger mig. Precis som jag tänder på att bli använd på det sättet och att anstränga mig för att ge honom njutning.
    Jag tänder själv på att få suga djupt och intensivt så saliven och sminket rinner. Att mannen också tänder på det är en bonus.
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-09-30 23:06:40 följande:
    tveksamt men drömmen var inte mindre skön för det...
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • kire
    Aynrand skrev 2012-09-30 22:34:13 följande:
    det var riktigt kul
    Agridulce skrev 2012-09-30 23:06:40 följande:

Rejält underbett? Så pungen kan vila bakom undre tandraden medan Aynrand får sin Deep Throat
  • LisaLättfot

Jag tycker det är helt ok att känna sig lite "slampig" och utnyttjad när man deepthroatar. Inte varje gång jag ger en avsugning givetvis men ibland så är det lite extra tändande att känna kväljet, tårarna som kommer när man inte får luft för att han håller för nästan på mig och han bara pumpar på för att han njuter av att dominera mig.

• Furstinna

Lägg dig på rygg med huvudet utanför sängkanten så att han står vid änden av sängen. Då kommer den långt ner. Sjukt najs :P

• Agridulce
    kire skrev 2012-10-01 08:17:24 följande:

Rejält underbett? Så pungen kan vila bakom undre tandraden medan Aynrand får sin Deep Throat
    Haha! Om jag hade varit man så hade jag varit jäkligt rädd att käkarna skulle slå ihop där.
    .....när jag tänker efter så tycker jag att det är riktigt modigt av män att ens våga stoppa in lemmen i en kvinnas mun. 
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-01 09:33:50 följande:
    Haha! Om jag hade varit man så hade jag varit jäkligt rädd att käkarna skulle slå ihop där.
    .....när jag tänker efter så tycker jag att det är riktigt modigt av män att ens våga stoppa in lemmen i en kvinnas mun. 

Ja det gäller att kolla upp att kvinnan inte är epileptiker innan man stoppar in den . Eller använda något lämpligt hjälpmedel som förhindrar den typen av incidenter.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • nyfödd ug
    Agridulce skrev 2012-09-30 23:12:07 följande:
    Jag tänder själv på att få suga djupt och intensivt så saliven och sminket rinner. Att mannen också tänder på det är en bonus.
    Jo, samma här :) Det är väldigt hett.
Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??