• Anonym (Sugen)

Avsugning långt ner i halsen, teknik??

HUr kan jag lättast ta emot hela kuken i munnen?
    Hans är 17cm och han vill gärna att jag tar hela, men jag kväljer så.. kan jag få bort den känslan på nåt sätt?

• Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??
  • Anonym (älskar behaga)
    Anonym skrev 2012-09-14 22:53:05 följande:
    Fyfan va äckligt!!! Varför vill man ha en balle i halsen???? Helt jävla sinnessjukt!!!

Hahaha...riktigt roligt kommentar! Skål, äntligen insåg jag att jag är sinnesjuk

Får jag fråga, var vill du ha den då? Suger du aldrig av någon? 
  • Anonym

Här är lite tips!

1. Var upphetsad och eggad att tillfredsställa honom (viktigt)
    2. Sitt på knäna/huk medan han står upp och sug underifrån
    3. Gör det i din takt, iaf till att börja med
    4. Håll munnen öppen och avslappnad.

• nyfödd ug

Som någon skrev: Övning ger färdighet. Det kan hjälpa att luta huvudet lite bakåt. Men själv tycker jag det är en del av det hela att få kväljningar och även kräkas lite ibland =P 

• Nice Girl Wrong Place
    Bedhead skrev 2012-09-13 08:59:20 följande:
    Jag kväljs massor. Men mottagarna verkar inte ha något problem med det.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anonym (Sugen)

Tack för alla tips:D
    och jag gör det för att jag älskar att suga kuk, har dock inte råkat på nån så lång förut..
    Ska träna, har en dildo jag kan träna på mellan våra övningar:D

Känslan av att suga nån till utlösning och svälja det är fantastiskt, det går nästan för mig också då.

Speciellt om han pillar lite samtidigt,)      

• Anonym (Sugen ej avsugen)

Måste bara säga att jag avundas de killar som du tagit hand om med munnen...För att inte tala om nuvarande pojkvän (17 cm), önskar man träffat en tjej med din inställning!

• Anonym (Sugen)

Hah, ja och ingen har klagat på min teknik heller och det gör inte nuvarande heller, han vill bara prova och jag med:D
    Går det så går det;)

SÅ jäkla skönt att höra killen njuta    

• Anonym

Verkar som en del tycker det är upphetsande att sug långt ned i halsen. vad är det som ni tycker är upphetsande med att göra det?

• Anonym (Anon)
    Anonym skrev 2012-09-24 19:50:25 följande:
    Verkar som en del tycker det är upphetsande att sug långt ned i halsen. vad är det som ni tycker är upphetsande med att göra det?
    Om jag skall vara ärligt så är det visuella och själva handlingen halva grejen. För det är inte skönare på något sätt om man jämför den med en bra avsugning med mun, tunga och hand. Den som tvivlar på det jag säger här kan föreställa sig en deep throat men där mottagaren inte ser något. Tänk sedan att du sedan ser och du förstår vad jag menar. Sen finns det ju dom som går igång på att det är lite kinky, kanske att det kan användas för att dominera någon och en del gillar ljudet och att det ibland blir mycket saliv.
  • nyfödd ug
    Anonym (Anon) skrev 2012-09-24 19:58:03 följande:
    Om jag skall vara ärligt så är det visuella och själva handlingen halva grejen. För det är inte skönare på något sätt om man jämför den med en bra avsugning med mun, tunga och hand. Den som tvivlar på det jag säger här kan föreställa sig en deep throat men där mottagaren inte ser något. Tänk sedan att du sedan ser och du förstår vad jag menar. Sen finns det ju dom som går igång på att det är lite kinky, kanske att det kan användas för att dominera någon och en del gillar ljudet och att det ibland blir mycket saliv.
    Min älskare gillar att se hur sminket och saliven rinner, och så gillar han att jag anstränger mig. Precis som jag tänder på att bli använd på det sättet och att anstränga mig för att ge honom njutning.
Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??