• Kanonjörgen

Vi som gillar stora tjejer

Detta är en tråd för oss som gillar stora tjejer, och lika mycket för dem som är nyfikna på oss. Så skriv något om du vill, fråga något eller bara läs.

Var gärna respektfull mot övriga, om du nu inte gillar stora tjejer så behöver du kanske inte skriva det just här, det finns massa andra trådar för det *S*.

En början på tråden kunde kanske vara att beskriva något som är läckert med just tjejer med lite extra volym Solig  

• Svar på tråden Vi som gillar stora tjejer
  • HäckHäxan

Jag undrar vad som egentligen definierar en stor tjej? Längden, Bmi, en kroppsvikt på tre siffror???

Ingen ide att stänga stalldörren när hästarna redan rymt.
  • Kanonjörgen
    HäxanSurtant skrev 2012-09-13 16:36:13 följande:
    Jag undrar vad som egentligen definierar en stor tjej? Längden, Bmi, en kroppsvikt på tre siffror???

Okej, bra fråga. Jag skulle nog definierat lite tydligare. Stor tjej brukar ofta syfta på mullig, tjock, överviktig eller vad man vill använda för ord. Varför inte "fluffig"? *S* 
  • HäckHäxan
    Kanonjörgen skrev 2012-09-13 16:39:06 följande:

Okej, bra fråga. Jag skulle nog definierat lite tydligare. Stor tjej brukar ofta syfta på mullig, tjock, överviktig eller vad man vill använda för ord. Varför inte "fluffig"? *S* 
    hahaha come here fluffy OCH genast tänker jag på en minihund i som rymt från handväskan

Varför jag frågade är för att det är så olika hur folk ser på det, så tack för svaret.
  • Putt B

Det heter "porrigt mullig" !

Finns inget läckrare än kurvor på en kvinna...

Personligen har jag en förkärlek för "framtunga" upptill :)

• HäckHäxan
    Putt B skrev 2012-09-13 16:49:52 följande:
    Det heter "porrigt mullig" !

Finns inget läckrare än kurvor på en kvinna...

Personligen har jag en förkärlek för "framtunga" upptill :)
    hahah jag brukar säga erotiskt mullig
  • Putt B
    HäxanSurtant skrev 2012-09-13 16:56:37 följande:
    Funkar ju det med ;)
  • Kanonjörgen
    HäxanSurtant skrev 2012-09-13 16:56:37 följande:
    Om man gillar mulligt så kan det ju i rätt läge bli väldigt erotiskt mulligt
    Förvånad
  • HäckHäxan
    Putt B skrev 2012-09-13 16:57:22 följande:
    Funkar ju det med ;)
    Kanonjörgen skrev 2012-09-13 16:58:13 följande:
    Om man gillar mulligt så kan det ju i rätt läge bli väldigt erotiskt mulligt
    Förvånad

Man kan ju hoppas på det i vart fall.

Fast jag är en sån där jobbig människa, som fast jag är kort och tjock själv inte alls tänker på mulliga män. Så jag kan ju lika gärna krypa ner under min sten igen Solig
  • muffan

Jag är ju som synes ingen man då... så jag kan inte säga vad jag gillar hos mulliga kvinnor. Men jag kan säga det att jag gillar att det finns män som tänder på mullighet. 

Ska bli mycket intressant att läsa vad det är som gillas =)

Jag har heller inget emot att bli kallad porrigt eller erotiskt mullig ;)

• Anonym (Curvy)

Jag har gått från en storlek 40 till storlek 48 på några år och mår uselt över det så jag kommer att läsa här som en ego-boost! Ös på bara, killar! Skrattande

Svar på tråden Vi som gillar stora tjejer