• Kanonjörgen

Vi som gillar stora tjejer

Detta är en tråd för oss som gillar stora tjejer, och lika mycket för dem som är nyfikna på oss. Så skriv något om du vill, fråga något eller bara läs.

Var gärna respektfull mot övriga, om du nu inte gillar stora tjejer så behöver du kanske inte skriva det just här, det finns massa andra trådar för det *S*.

En början på tråden kunde kanske vara att beskriva något som är läckert med just tjejer med lite extra volym Solig  

• Svar på tråden Vi som gillar stora tjejer
  • Kanonjörgen
    Anonym (xx) skrev 2012-09-14 11:28:24 följande:

Känner man sig extra manlig när man är med en större tjej? Trodde att man kände sig mer muskelös och "större" som kille om man är med en nätt tjej men jag kanska har fel.

Jag är nätt men ändå med kurvor och känner mig extremt kvinnlig när jag är med min pojkvän som är axelbred och tyngre än vad jag är.

Jag tycker att en stor gungande stjärt och dito lår kan framhäva min manlighet lite extra faktiskt Glad  Gillar ju också en mage som ser ut som antitesen mot mitt sexpack (okej sexpacket kanske var mer framträdande när jag var 30 än idag men i alla fall).
  • Ermenegildo
    Kanonjörgen skrev 2012-09-14 22:05:50 följande:

Jag tycker att en stor gungande stjärt och dito lår kan framhäva min manlighet lite extra faktiskt Glad  Gillar ju också en mage som ser ut som antitesen mot mitt sexpack (okej sexpacket kanske var mer framträdande när jag var 30 än idag men i alla fall).
    Har du en stor gungande stjärt och dito lår? Går det hem hos brudarna?
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Anonym

Stor rumpa, tjocka lår och mage gillas, gärna med mycket kurvor och stora bröst. Kvinnligt och snyggt tycker jag.

• Tavelkrok
    Tååtan skrev 2012-09-14 22:00:49 följande:
    Va?
    Läs det inlägg du kommenterade som om det var skrivet av en som raljerade över mäns enkelspårighet. Läs sedan ditt inlägg igen. Förstår du då ändå inte så släpper vi det.
  • Anonym (LadyLarge)

Undrar bara var man som kvinna hittar en man som gillar modell XXL?   /Uppgiven SIngel!

• Anonym
    Anonym (LadyLarge) skrev 2012-09-15 06:01:40 följande:
    Undrar bara var man som kvinna hittar en man som gillar modell XXL?   /Uppgiven SIngel!
    Är många killar som gillar stora tjejer  mmmmmm
  • muffan
    Anonym (LadyLarge) skrev 2012-09-15 06:01:40 följande:
    De finns... tro mig! =)
    Jag är mullig/tjock, vilket man nu vill kalla det, och har träffat många som gillar det.
    Det svåra kan väl vara att finna dom kanske? Men internets olika  forum är bra platser.
    Där kan man  redan från början på nåt vis antyda att man är stor så sållar man direkt bort dom som vill ha fotmodellstypen =)

Hoppas du finner en go man snart Glad
  • Puffpinglan

Det känns skönt att höra att det finns karlar där ute som inte följer strömmen och bara vill ha trådsmala kvinnor. Heja heja! 

Rasmus och Ebba är det bästa jag gjort!
Svar på tråden Vi som gillar stora tjejer