Inlägg från: Kanonjörgen |Visa alla inlägg
  • Kanonjörgen

Vi som gillar stora tjejer

Detta är en tråd för oss som gillar stora tjejer, och lika mycket för dem som är nyfikna på oss. Så skriv något om du vill, fråga något eller bara läs.

Var gärna respektfull mot övriga, om du nu inte gillar stora tjejer så behöver du kanske inte skriva det just här, det finns massa andra trådar för det *S*.

En början på tråden kunde kanske vara att beskriva något som är läckert med just tjejer med lite extra volym Solig  

• Svar på tråden Vi som gillar stora tjejer
  • Kanonjörgen
    HäxanSurtant skrev 2012-09-13 16:36:13 följande:
    Jag undrar vad som egentligen definierar en stor tjej? Längden, Bmi, en kroppsvikt på tre siffror???

Okej, bra fråga. Jag skulle nog definierat lite tydligare. Stor tjej brukar ofta syfta på mullig, tjock, överviktig eller vad man vill använda för ord. Varför inte "fluffig"? *S* 
  • Kanonjörgen
    HäxanSurtant skrev 2012-09-13 16:56:37 följande:
    hahah jag brukar säga erotiskt mullig
    Om man gillar mulligt så kan det ju i rätt läge bli väldigt erotiskt mulligt
    Förvånad
  • Kanonjörgen

Okej, jag kan ju börja med en grej iaf Glad - det där med breda höfter, bred stjärt och stora lår. Det tycker iaf jag är otroligt härligt. Ser så frodigt och fint ut tycker jag. Får gärna finnas en gosigt rund & mjuk mage ovanför också!

• Kanonjörgen
    Anonym (xx) skrev 2012-09-14 11:28:24 följande:

Känner man sig extra manlig när man är med en större tjej? Trodde att man kände sig mer muskelös och "större" som kille om man är med en nätt tjej men jag kanska har fel.

Jag är nätt men ändå med kurvor och känner mig extremt kvinnlig när jag är med min pojkvän som är axelbred och tyngre än vad jag är.

Jag tycker att en stor gungande stjärt och dito lår kan framhäva min manlighet lite extra faktiskt Glad  Gillar ju också en mage som ser ut som antitesen mot mitt sexpack (okej sexpacket kanske var mer framträdande när jag var 30 än idag men i alla fall).
  • Kanonjörgen
    Anonym (sexuellt) skrev 2012-09-15 15:47:54 följande:
    Är det bara jag eller är det inte väldigt sexuellt när män talar om att de gillar stora tjejer? Alltså, att det verkligen är något man "tänder" på snarare än finner attraltivt... hm, det var ju väldigt svårt att förklara för de där två är ju samna sak. Men att det handlar mycket om sex, och att man tänker sig att tjocka tjejer släpper till snabbare och vill ha mer sex än smala. Det finbs sidor som mullig.se eller vad den heter men den kantas av porrannonser.

Ibland känns det mer som en fetish än en preferred body type. Är det någon son fattar vad jag menar?

Du använder begreppen som om "tända på" är något fult medan "finna attraktivt" är något fint. De är två sidor av samma mynt.

Vad gäller fetishbiten så är det nog inte konstigare än med andra saker, säg män som gillar smala tjejer eller tjejer som gillar mycket muskler. Det finns allt från ljumt intresse för en viss typ, till ett totalt sexuellt beroende av det.

Sen vill jag nog också tillfoga att en fetish för något inte betyder att man skiter i personen i fråga, utan bara att man sexuellt triggas väldigt mycket av en speciell sak. Jag går igång väldigt mycket på stora tjejer. Det betyder inte att jag skiter i dem som personer på något sätt.
  • Kanonjörgen

Rent allmänt så tror jag att det går ganska så hand i hand att tycka att stora tjejer är tändande, sexiga och vackra. Kan inte helt se hur de kan separeras.

Vidare rent allmänt så är det skönt att alla gillar olika, att smaken är som baken (och baken får i mina ögon gärna vara frodigt svällande).

Eftersom detta nu är en positiv tråd om stora tjejer så är det ju bara att ösa på med alla trevliga inlägg, sexfixerade eller ej. Flört

• Kanonjörgen
    Anonym (usch) skrev 2012-09-20 16:10:00 följande:

Skulle någon här kunna säga någonting litet positivt om mig? Jag behöver det idag...
    Du är en stor fin kvinna med en stor härlig rumpa!

Det var positivt sagt Skrattande 
Svar på tråden Vi som gillar stora tjejer