Anonym (sexuellt) skrev 2012-09-15 15:47:54 följande:
Är det bara jag eller är det inte väldigt sexuellt när män talar om att de gillar stora tjejer? Alltså, att det verkligen är något man "tänder" på snarare än finner attraltivt... hm, det var ju väldigt svårt att förklara för de där två är ju samna sak. Men att det handlar mycket om sex, och att man tänker sig att tjocka tjejer släpper till snabbare och vill ha mer sex än smala. Det finbs sidor som
mullig.se eller vad den heter men den kantas av porrannonser.
Ibland känns det mer som en fetish än en preferred body type. Är det någon son fattar vad jag menar?
Du använder begreppen som om "tända på" är något fult medan "finna attraktivt" är något fint. De är två sidor av samma mynt.
Vad gäller fetishbiten så är det nog inte konstigare än med andra saker, säg män som gillar smala tjejer eller tjejer som gillar mycket muskler. Det finns allt från ljumt intresse för en viss typ, till ett totalt sexuellt beroende av det.
Sen vill jag nog också tillfoga att en fetish för något inte betyder att man skiter i personen i fråga, utan bara att man sexuellt triggas väldigt mycket av en speciell sak. Jag går igång väldigt mycket på stora tjejer. Det betyder inte att jag skiter i dem som personer på något sätt.