Vad är en söt parfym?
Jag ska köpa en söt parfym men problemet är att jag inte vet vad en söt parfym är. Någon som kan hjälpa mig och berätta vilka märken som har söta parfymer?
Jag ska köpa en söt parfym men problemet är att jag inte vet vad en söt parfym är. Någon som kan hjälpa mig och berätta vilka märken som har söta parfymer?
ja.. de flest märken lär väl ha söta parfymer.. det är ju bara att du luktar på dem och känner vilka som luktar sött annars kan du ju gå in till ett parfymeri, eller typ kicks eller nåt och be personalen om hjälp
Varför ska du köpa just en söt parfym?Du får gå på de som är lite mer fruktiga i doften,de är söta i jämförelse med de som är blommiga.Hänger du med?=)
Vanilj är sött för mig.
Men jag vet ju inte vad som anses vara en söt parfym. Det är därför jag frågar. Fruktiga dofter är söta sa Tiger Fizz? Trodde dom var mer fräscha? Ni ser ju, jag fattar ingenting.
Coco Mademoiselle är ju ett sött elände
Det finns en doft av L'artisan Parfumeur som heter Vanlia. Den luktar lite som vaniljmaräng. Finns på NK.
Hugo Boss woman (den som ser ut som en halvmåne, inte den runda) är en söt parfym som jag använder och ofta får mycket uppskattning för :)
Cerruti 1881 pour femme
Kul med förslag! Köpte Armanis Aqua di Gioia i veckan men är inte helt nöjd.