Inlägg från: avstängd |Visa alla inlägg
  • avstängd

Vad är en söt parfym?

Jag ska köpa en söt parfym men problemet är att jag inte vet vad en söt parfym är. Någon som kan hjälpa mig och berätta vilka märken som har söta parfymer?

• Svar på tråden Vad är en söt parfym?
  • avstängd

Men jag vet ju inte vad som anses vara en söt parfym. Det är därför jag frågar. Fruktiga dofter är söta sa Tiger Fizz? Trodde dom var mer fräscha? Ni ser ju, jag fattar ingenting. Skäms

• avstängd
    Skit i det du skrev 2012-09-13 20:28:32 följande:
    Vanilj är sött för mig.
    Tänkte också på det. Blir inte vaniljparfymer väldigt söta?
  • avstängd
    Skit i det du skrev 2012-09-13 20:40:12 följande:
    Man får vara måttlig med dem.

Body shop hade förr oljor som doftade vanilj bla som man hade på husen.
    Vet inte om de har kvar.

Cocos kan vara sötaktig. Yves Rocher har bla den sistnämnda. De kan även ha vanilj men var så länge sen jag handlade där.

Annars tycker jag Oriflames "Volare" luktar gott, lite söt upplever jag den som. Kan ana att den är en kopia på Lancomes Tresor.

Annars är Musk by Alysha Ashley  (stavning?) lite åt det söta hållet, fast där kan jag ha heeelt fel.

Allt är ju efter vad bäraren tycker och hur parfymen funkar på dennes hud.
    Jag niger som tack för dina förslag.
    Aaliyah skrev 2012-09-13 20:41:22 följande:
    Coco Mademoiselle är ju ett sött elände
    Den har jag använt många år men jag vet inte om dom har ändrat den för den jag köpte igår luktade så konstigt att jag lämnade tillbaka den och fick pengarna tillbaka. Den luktade väldigt underligt och inte alls så söt som jag minns den.

• avstängd
    Ermenegildo skrev 2012-09-13 20:48:02 följande:
    Söt?
  • avstängd

Kul med förslag! Köpte Armanis Aqua di Gioia i veckan men är inte helt nöjd.

Svar på tråden Vad är en söt parfym?