Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
R8 idag. Jättesvårt att säga. Frun har massa symtom som molvärk, mensvärk, ont i brösten tex. Alla symtom kan ju bero både på medicinen och på en graviditet. Jag hoppas verkligen på det senaste så hon inte behöver genomgå detta hormonhelvete utan resultat. Hur tidigt är det någon ide att testa??
Hur går det för er??
Vi har testat + på rd 11 båda gångerna, men det är ju så olika.
Det går bra oss nu, allt verkar vara i sin ordning. Var på vul i torsdags och allt såg bra ut. I måndags blödde min fru massor och vi var till gynakuten. De sa att det ser ut att det fanns 2 från början men att det blev missfall på den ena då i måndags. Men den andra mår prima! Och läkaren sa att faran var över för bebisen nu.
R8 idag. Jättesvårt att säga. Frun har massa symtom som molvärk, mensvärk, ont i brösten tex. Alla symtom kan ju bero både på medicinen och på en graviditet. Jag hoppas verkligen på det senaste så hon inte behöver genomgå detta hormonhelvete utan resultat. Hur tidigt är det någon ide att testa??
Hur går det för er??
Vi får se hur länge vi kan hålla oss från att testa.
Skönt att allt ser bra ut. Så jobbigt när det ska hållas på att blödas och skrämmas sådär. Hoppas ni får en lugn graviditet nu!!
RD 9 idag. Pga stor oro hos frun pga ytterst lite ljusrosa blod så testade vi i morse. Ej på mogonurin och ändå blev det streck på stickan.
Under dagen har det kommit lite lite mer blod och nu på eftermiddagen lite mer färskt blod.
Vågar man ens hoppas eller är det kört??
Åhhh jag tror ni vågar hoppas! Kör ni med crinone eller lutinus? Min fru fick ibland lite blod med crinonet! Hoppashoppashoppas!!!
RD 9 idag. Pga stor oro hos frun pga ytterst lite ljusrosa blod så testade vi i morse. Ej på mogonurin och ändå blev det streck på stickan.
Under dagen har det kommit lite lite mer blod och nu på eftermiddagen lite mer färskt blod.
Vågar man ens hoppas eller är det kört??
Vi kör crinone. Men det är mycket blod och hon har jätte ont.
Vi ska testa två dagar nu och se om det ens är ett plus.
Precis testat och fortfarande positivt. Men enligt allt på Google är smärta inte okej medan blod kan vara det. Men på 1177 står det ju att smärta kan man ha när det växer. Samtid talar ju blodklumpar väl emot??
Man kan ju bli knäpp för mindre....
Men.. kan hon vara lite överstimulerad att det är därför hon har ont?? Hoppas så att den håller i sig nu!!
Precis testat och fortfarande positivt. Men enligt allt på Google är smärta inte okej medan blod kan vara det. Men på 1177 står det ju att smärta kan man ha när det växer. Samtid talar ju blodklumpar väl emot??
Man kan ju bli knäpp för mindre....
Jag vet inte om det är sannolikt. Det blöder på lite hela tiden. Jag hoppas verkligen att det är nåt sånt men är svårt att våga tro. Man blir så besviken sen.
Men vi testar på ett par dagar till så får vi se om det visar plus längre.
Ja jag vet =(. Det är hemskt med falska förhoppningar. Jag håller tummarna för er!!!
Jag vet inte om det är sannolikt. Det blöder på lite hela tiden. Jag hoppas verkligen att det är nåt sånt men är svårt att våga tro. Man blir så besviken sen.
Men vi testar på ett par dagar till så får vi se om det visar plus längre.