Inlägg från: Rosenöga |Visa alla inlägg
  • Rosenöga

Problem att jag går runt i trosor...

Frontline skrev 2012-09-15 00:08:56 följande:
    Nja nu är det inte så illa här men nästan

Jag är precis som dig fast jag knallar runt i kalsonger, ut till brevlådan, in i garaget, skottar lite snö ja precis  överallt och ingenstans när jag är hemma...

Bäst att förtydliga att jag är en man så du inte tror att jag är en kvinna som knallar runt i kalsonger :)

Skottar du snö i bara kalsongerna? Det låter inte komfortabelt. Blir det inte kallt åt din lilla stjärt?
  • Rosenöga
    Frontline skrev 2012-09-15 00:23:15 följande:
    Jag är en sådan fruktansvärd varm person eller ja kanske inte på det sättet men jag fryser aldrig så ja jag knallar ut och skottar fram gången in till brevlådan och garaget på snö i kalsonger ibland det tar ca 10 minuter...

Låter lite kul, synd att inte mina grannar skottar snö iklädda bara kalsongerna. Det skulle vara en festlig syn.

Finns ju folk som vinterbadar utan att frysa ihjäl och då har de inte ens kalsonger på sig.
  • Rosenöga
    Frontline skrev 2012-09-15 00:42:28 följande:
    Ser så sällan mina grannar trots att vi bor så nära varandra men det är häckar i vägen " inte min då" men andra samt att vi har inte fönster åt varandra...
    Skrattande De har väl inte planterat häckar för att de ska slippa se din häck?
  • Rosenöga
    Frontline skrev 2012-09-15 00:49:29 följande:
    Hehe det låter på er som om jag skulle bli den "nakne snöröjaren" nej häckarna kring oss planterades nog före jag var född till och med...

Behåll du kallingarna på, annars blir det frostigt. Antingen har dina grannar gamla häckar eller så är din häck inte så gammal.
Svar på tråden Problem att jag går runt i trosor...