Hjälp mig få in mer färg i min klädstil!
Jag håller på försöka förrändra mig lite (eller mycket). Min klädstil för närvarnade är jeans, svart linne och en munktröja och gympaskor. Nu vill jag ha förrändring. Jag vill klä mig snyggt och prydligt men inte för tantigt. De svarta linnena ska bort och jag vill ha färg. Munktröjorna ska förpassas dit de hör hemma, till träningsplagg.
Men vad ska jag ha på mig då? Jag är totalt blind för vad som passar till vad och jag har ingen att rådfråga, alla mina vänner är lika dåliga som jag på sånt. Efter några smakrådstrådar här på FL har jag bestämt mig för att köpa dessa skor. Men vad ska jag ha mer än det då?
Jag är 168 cm lång och normalviktig men inte helt nöjd med min kropp. Magen är inte riktigt platt och rumpan har sett bättre tider så det är inte något jag vill visa upp. Jag är ganska bredaxlad, små bröst (75A), har en midja och ganska breda höfter och stora lår. Vad passar på den kroppsformen?
Länka gärna till snygga kläder och kombinationer eller bra bloggar. Modebloggar av spinkiga 18-åringar är inte rätt för mig