Inlägg från: Anonym (skäms fortfarand) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skäms fortfarand)

HJÄLP! Jag bajsade ner mig!!!

JAG!! Jag var gravid och bebisen låg och tryckte mot tjocktarmen, vilket ledde till magkramper och taskig kista. 
    Just denna gången var jag på jobbet och fick paniksynda till toan. Kunde inte fortsätta jobba, utan var tvungen att åka hem. Frågan var bara hur jag skulle kunna ta mig hem ( 1 mil, men hade ändå egen bil som tur var ), eftersom jag var tvungen att springa på toa stup i kvarten!
    Hann iallafall in till hemorten innan paniken kom. Hann ut ur bilen och sket ner mig fullständigt. Ringde min sambo och grät, vilken förnedring!

Skäms än idag och detta hände för snart två år sen. Har inte berättat för nån annan än min sambo... 

• Anonym (skäms fortfarand)

Kom på att jag fick maginfluensa i bilen en gång och fick stanna var tionde minut och sätta mig vid vägkanten och både spy och skita samtidigt. Mindre roligt på en sex timmars bilfärd!! Tur att det var en mörk vinterkväll och inga gatulysen iallafall :P Dessvärre var mamma, pappa och bror med i bilen som snällt fick sitta och vänta tills jag var klar. Blev väl iallafall 1-2 timmar försenade tack vare mig.

Svar på tråden HJÄLP! Jag bajsade ner mig!!!