• Anonym (:-(((()

HJÄLP! Jag bajsade ner mig!!!

Tror inte det är sant att jag i vuxen ålder skulle bajsa ner mig. Men jag gjorde en fläck i soffan nyss. Har varit kass i kistan några dagar och trodde att jag bara skulle fisa. När jag sen reste mig upp såg jag fläcken i soffan och hur det luktade fränt. Som tur var är inte min sambo hemma för jag skulle skämmas ihjäl om han såg detta. Kan inte se mig själv i spegeln för jag skäms så. Någon som varit med om något likande och kan hjälpa min ångest över detta??? 

• Svar på tråden HJÄLP! Jag bajsade ner mig!!!
  • Madame Mom

Tvätta av soffan och sluta tänk på det...  Knappast nåt allvarligt som hänt direkt...

• Anonym (...)

Det kan nog hända den bäste. Jag var magsjuk för första gången i mitt liv i våras (trodde jag skulle dö). Är hjärtligt glad att jag hade ett blöjbarn hemma då .

• Anonym

Haha men gud! Se humorn, du va ju ensam!

Jag  som aldrig brukar bli dålig i magen sket ner mig i sömnen bredvid min kille.

Jag såg tom humorn i det.

• Anonym (skäms fortfarand)

JAG!! Jag var gravid och bebisen låg och tryckte mot tjocktarmen, vilket ledde till magkramper och taskig kista. 
    Just denna gången var jag på jobbet och fick paniksynda till toan. Kunde inte fortsätta jobba, utan var tvungen att åka hem. Frågan var bara hur jag skulle kunna ta mig hem ( 1 mil, men hade ändå egen bil som tur var ), eftersom jag var tvungen att springa på toa stup i kvarten!
    Hann iallafall in till hemorten innan paniken kom. Hann ut ur bilen och sket ner mig fullständigt. Ringde min sambo och grät, vilken förnedring!

Skäms än idag och detta hände för snart två år sen. Har inte berättat för nån annan än min sambo... 

• Anonym

Äh, släpp det!

Jag gjorde samma sak som du för en massa år sedan, var väl 21-22 år då. Idag är jag 31 och det har aldrig hänt sedan dess!

Tänk på att man inte bör lägga av pruttar hur som när man är kass i kistan:)

Finns en hel tråd här på FL med folk som skitit ned sig, hysteriskt rolig, kommer inte ihåg vad den hette annars hade den hjälpt dig, lovar:D

• Anonym

Jag sket på mig i skolan när jag var sexton :-P Hade varit risig innan men ville absolut iväg för jag skulle sova hos min pojkvän. Böjde mig ner och kände att jag behövde prutta men det var inte bara gaser. Dock var det inte mycket och ingen som märkte något, skyndade till toan och fick smsa min kille som kom med min ryggsäck jag skulle ha med mig till honom där jag hade extra underkläder tack och lov! Var bara min kille som fick veta något typ en vecka senare och vi skrattade bara lite åt det. Sånt som händer.

• Anonym

I somras bjöd mormor mig på kålpudding.. Något som jag inte verkar tåla! På kvällen (sov hos en släkting) kände jag att jag skulle fisa men kände kort därefter att det blev blött i trosorna; hade lagt världens diarrrè!! När jag sedan skulle byta trosor fick jag inte upp den förbannade resväskan och kände att jag blev panik bajsnödig!!! Sov på övervåningen och toaletten låg på undervåningen. Inte en chans att jag skulle kunna ta ett steg till utan att skita ner mig så fick ta en påse och bajsa i den!:( Var så skamfylld så när jag väl fick upp resväskan packade jag ner påsen i väskan för att ingen skulle hitta den!:(

• Anonym (:-(((()

Tack för svar. Tänk om jag inte var ledig från jobbet idag eller om jag var ute någonstans. Tur i oturen att det hände här hemma. Känns så jävla illa ändå att jag inte la märke till det förrän jag rest mig ur soffan. Tur att vi har en skinnsoffa som jag har tvättat av med alla möjliga medel och handsprit nu. Åhhh, gud jag känner skammen bubbla i mig. Eller är det min dåliga mage? 

Svar på tråden HJÄLP! Jag bajsade ner mig!!!