• Anonym (:-(((()

HJÄLP! Jag bajsade ner mig!!!

Tror inte det är sant att jag i vuxen ålder skulle bajsa ner mig. Men jag gjorde en fläck i soffan nyss. Har varit kass i kistan några dagar och trodde att jag bara skulle fisa. När jag sen reste mig upp såg jag fläcken i soffan och hur det luktade fränt. Som tur var är inte min sambo hemma för jag skulle skämmas ihjäl om han såg detta. Kan inte se mig själv i spegeln för jag skäms så. Någon som varit med om något likande och kan hjälpa min ångest över detta??? 

• Svar på tråden HJÄLP! Jag bajsade ner mig!!!
  • Lutzia
    Anonym ( ((() skrev 2012-09-19 12:04:05 följande:
    Tack för svar. Tänk om jag inte var ledig från jobbet idag eller om jag var ute någonstans. Tur i oturen att det hände här hemma. Känns så jävla illa ändå att jag inte la märke till det förrän jag rest mig ur soffan. Tur att vi har en skinnsoffa som jag har tvättat av med alla möjliga medel och handsprit nu. Åhhh, gud jag känner skammen bubbla i mig. Eller är det min dåliga mage? 
    Hahaha! Härlig slutkläm! ^^
  • Anonym (skäms fortfarand)

Kom på att jag fick maginfluensa i bilen en gång och fick stanna var tionde minut och sätta mig vid vägkanten och både spy och skita samtidigt. Mindre roligt på en sex timmars bilfärd!! Tur att det var en mörk vinterkväll och inga gatulysen iallafall :P Dessvärre var mamma, pappa och bror med i bilen som snällt fick sitta och vänta tills jag var klar. Blev väl iallafall 1-2 timmar försenade tack vare mig.

• Anonym

Jag åt nått dåligt kvällen innan jag skulle upp och gå inkaleden. Var ju bara att ge sig iväg i alla fall, och första natten i tältet vaknade jag av att det var på väg ut. Hann inte riktigt ta mig ut innan det började rinna lite. hade dessutom tidigare på dagen kaskadspytt så det hade kommit på mina byxor. I 4 dagar fick jag gå med nerspydda och nerbajsade brallor innan det var över. Skitkul.

• sextiotalist

Det har hänt mig ett par ggr. jag har en känslig mage och äter jag något olämpligt då kan jag behöva komma på toaletten väldigt snabbt (bla fiberrikmat har den oönskade effekten).

Men tröst är att det går bort och att det blir rent, det som är viktigt är att försöka tvätta kläderna som råkat illa ut så snart som möjligt, annars lägga det i blöt.

Eftersom jag är van vid att ha en mage som kan reagera så starkt på vissa rätter så är det alltid toaletten när jag har gaser i magen (gaser i magen hos mig betyder i 9 fall av 10 att det är något annat som också vill komma ut).   

• IdaS

Jag har en kompis som brukar säga att allt under en matsked räknas som fisar! Skrattande

• Anonym (Pinsamt!)

Åh, du är inte ensam! Jag skulle på fest en kväll, och var på förfest ihop med mina närmaste vänner. De var ute och rökte så jag passade på att kissa då jag själv inte röker. När jag tagit på mig byxorna och står och tvättar händerna släpper jag (vad jag tror!!!) en fis, men känner genast hur det blir alldeles klibbigt i mina ljusa jeansshorts! I ren panik drar jag ned byxorna och ser till min förskräckelse en gul-brun stor fläck ibak... Jag kunde inte göra annat än att linda in mina nedbajsade trosor i papper och lägga dem i handväskan, och försöka torka bort så mycket bajs som möjligt från shortsen. Mitt linne var som tur är långt, så det dolde fläcken ganska bra, och så sprayade jag ned hela byxorna med parfym... Ingen märkte något, men jag skäms än idag över att jag som 21-åring bajsade ned mig... 

• lavendeln

En gång för många år sen så var jag och min sambo med hans kompisar på en camping.
    Hade festat till det rejält kvällen innan och då kan ju magen bli lite upprörd.
    Plötsligt känner att jag måste på toan.. Börjar gå mot campingtoaletten men kommer inte många steg innan läget blir AKUT!!
    Jag får stå still och knipa för att hålla mig, kallsvettas och mår illa.. Det är sommar och varmt ute. Har kort kjol på mig och allt jag kan tänka på att stringen inte kommer att stoppa något.. ÅNGEST!! Ser framför mig hur det kommer att rinna ut med benen på mig..
    Alla killar sitter två meter ifrån mig och min sambo undrar vad jag håller på med..
    Tillslut gav sig det värsta knipet och jag kunde faktiskt ta mig till toaletterna men det var fan bra nära!

• Anonym

Tror jag är värst... Jag sket på mig när jag och min kille, som jag varit ihop med en månad hade sex... Gud vad jag skämdes!!! Han var snäll och torkade upp....

Svar på tråden HJÄLP! Jag bajsade ner mig!!!