LillaHallonet skrev 2012-09-30 15:59:04 följande:
Men herregud varför brusar du upp så?
Hon sa att alla katter inte ändrar sitt lådbeteende eftersom att hennes katt inte ändrade sitt beteende likaväl som att din gjorde det. Var ju mer du som drog dina katter som ett måttstock för hur ALLA katter gör!
Likadant som när jag sa ifrån när det diskuterades peewee låda och pellets, då någon hävdade att katter inte gillar sånt och går dom på det beror det på att dom har traumatiska upplevelser med vanlig sand. Min katt har avskytt sand sen hon föddes, har aldrig gillat att stoppa ner tassarna i det oavsett grovhet på sanden! Alltså motbevisade jag påståendena att ALLA katter avskyr pellets.
Endel av er verkar ju tro att ni är nå allvetare men tydligen inte, katter är precis som människor, himla olika när det kommer till vad dom gillar och inte.
Så tagga ner och kamma till dig!
För att hon har skrivit flera idiotiska inlägg till mig. Jag har aldrig påstått att mina katter är en måttstock eller att jag vet allt om katter. Jag skrev tydligt i mitt första inlägg att det
KAN bero på ålder, inte att det gör det med säkerhet. Alla andra hade skrivit om sand och lådor osv så jag slängde in varför mina katter började gå utanför när dom blev gamla. En till erfarenhet som ingen skrivit om. Vad är problemet? Ni är ju fan inte kloka här!