Orsak till att få behålla ensam vårdnad?
Vet precis va du känner för går igenom en tvist nu o jag vill med ha ensamvårdnad men de visste han redan innan man blev gravid. Men också sagt att jag aldrig kommer undan hålla barnat sin pappa. har hela tiden sagt att han ska ha umgänge. Men med tanke på trakaserier från hans sida både han själv o hans mamma o syster o vänner o sen att han begått hemfrisbrott o inte kommer till akuten när vår son fick åka in akut med ambulans pga andningsnöd. O nu begriper han inte att han måste ta bort allt med parfym o dofter o inte tar mig på alvar när jag säger att han luktar mögel o verkligen måste kolla sitt hus grundligt o sin omgivning eftersom vår son har astma. Sen har man kompisar som råkat ut för kidnappning på sina barn o dom har inte kunnat göra ett skit de har ringt socialen o polis o dom har inte kunnat göra ett skit åt saken pga deladvårdnad så nu e man orolig för det med.. Men har man då ensamvårdnad så kan man iaf känna sig säker på att han inte kan kidnappa utan att man kan få sitt barn tillbaka för då kan iaf polisen göra något.. Sen under hela tiden har han inte visat intresse av o byta blöjor o ge han mat eller gå ut med honom.. utan sa bara jag tror han har bajsat.. så fick jag byta hans blöja för han satt där bara.. inte ens intresse v o lära sig bada en bebis heller för han hade ju bajsat så pass att de blev ett bad ut av det.
Sen när sonen va 6 dagar gammal så fick man reda på at han haft ett förhållande under hela tiden o haft det ett bra tag sedan man kom in i bilden o de visste jag inte om.. o ändå hade vi planerat o flytta ihop o sonen e planerad o allting.. sen psykisk misshandel under de 2-3 åren man va i hop med. ringde ca 30 ggr om dagen för o kolla vem man prata med var man va när man skulle komma hem o ringde man då inte fick man ett rent helvete, när man va någon stanns så diktatera han va man fick o inte fick lov o säga o göra osv. inget man gjorde va bra nog varken för han eller hans mamma för då tog hon ner de man gjort o gjorde om det o han såg inga problem i det för ha ne en mammas gris ja listan e lång..