Jag körde säkra kortet blombukett med egenskrivet kort. Jag var tveksam till blommor just för att en del jag känner har upplevt blommor som nåt dåligt( ja att hela huset doftar blommor sen dör de och då påminns man än en gång om varför blommorna stog där från början) La ner det med choklad o biobiljetter då det som ni skrivit passar bättre en annan gång, de kommer ju behöva stöd uppmuntran framöver en lång tid. Vill bara ringa och checka läget hur de mår, men idag är jag för lessen och jag vill inte belasta med min sorg då jag anser att jag inte har rätt att ringa upp dem och storböla. De har jobbigt nog. Kommer ringa om nån dag när jag känner jag smält detta lite. Sättet kompisen gick bort på gör också att blommor känns mest rätt. Tack för alla era inputs i frågan,nu ska jag gå och gråta i duschen för att sedan åka o ha möte i skolan med min minsting( känns inte speciellt viktigt just idag men jag får skärpa mej helt enkelt) förstår inte hur man kan vara så här blödig, men det har varit för många föräldrar med mindre barn som dött i närheten nu, olyckor och sjukdom går hand i hand. Det får räcka nu ett tag tack!