Min 4-åring minns inte vardagliga saker som gjort. Normalt?
Min pojke fyllde 4 år i slutet av juni och på senaste tiden har jag börjat tänka på det här med minnet. När jag hämtar han på dagis så frågar jag alltid vad han gjort vad dom ätit osv. Men aldrig att han kommer ihåg vad fom ätit till lunch, och om dom varit iväg någonstans så minns han oftast inte vad dom gjort om det inte varit något stort för honom tex åkt buss till djurparken osv. Har tagit upp detta med en av pedagoderna eftersom han oftast kommer och pratar om dagen när jag hämtar sonen så han får fylla i allt min son i te kommer ihåg för att få reda på vad dom gjort ätit osv. Har pratat med han här pedagoden om minnet att han glömmer fort och han tycker också det och att min son är den enda av dom äldre barnen på avdelningen som inte minns sånt här. Han sa att dom alltid pratar vis lunchen vad det är d ska äta osv men efter en halvtimme kan min som ha glömt vad det var dom åt. Är detta normalt? Ska till bvc på torsdag på fyraårs kontroll så tänkte ta upp detta men tänkte att någon här kanske kan svara också.