• Leya

HÖGrisk kub - vilka mer?

var inne på kub i måndags 24/9 och såg ett underbart litet knytte som rörde sig och såg alldeles perfekt ut. HÄFTIGT!

MEN...sen kom resultatet och jag fick 1:3!!!! och jag som dessutom inte har ett stöttande faderskap i det hela. jag är 38 år och har inga barn sen tidigare. den här lilla är helt oplanerad men galet välkommen!

har tagit beslutet att göra ett fostervattenprov (det gör inga mkp i mitt län), men måste alltså vänta i nästan tre veckor till. hur fasen överlever man den här långa väntan? på måndag 1/10 ska jag in och prata med en överläkare om allt runtomkring, ställa alla dumma frågor och klämma ur alla fakta jag kan få. sen blir det mest troligt fvp den 15/10.

någon därute som sitter i samma situation exakt just nu, eller som redan gått igenom detta? SKRIV GÄRNA.

• Svar på tråden HÖGrisk kub - vilka mer?
  • Leya

jag ringde läkaren för fem min sen, och hon hade haft fullt upp så hon hade inte haft tid att ringa uppsala, men skulle göra det nu och ringa upp mig så fort hon fått tag på de..

jag håller på att gå i bitar här :/

• Kattflickan

Alla tummar hålls här Leya!

• mammave

Leya: Hjärta KRAM!!! Hoppas du får ordentligt med stöd från sjukvården och dina nära, vilket beslut du än tar Hjärta

• Kattflickan

Å Leya! Vet precis hur det känns. Ta dig tid att fundera över vad du vill, noga! Om du vill fråga mig något, jag som varit i samma sits så skicka gärna ett meddelande! Kram!

Millan

• Leya

TACK alla för stöd och kramar!! jag har gråtit floder och det gjorde så ont i mitt hjärta för liten när jag fick beskedet. ska låta det sjunka under helgen... men de är så snälla på spec mödravården, de bara öser erbjudanden om hjälp på alla sätt och vis över en. och alla vänner stöttar allt de orkar och kan.

mitt beslut är nog redan taget....ska ändå låta dagarna gå till på måndag, men jag ska nog bli mamma till en liten med down syndrom Hjärta och det kommer nog att bli bra bara jag landar i det här.

stor kram till er alla!!

Svar på tråden HÖGrisk kub - vilka mer?