• Anonym (säljer sex)

Jag säljer min kropp för sex - fråga vad du vill!

Jag såg en annan tråd där folk skulle berätta om sina erfarenheter av prostitution och fick idén till en egen tråd.

Jag arbetar nämligen som prostituerad. Jag är inte eskort och jobbar inte för någon firma, utan jag säljer sex svart. Jag får många frågor men svarar ofta svävande i verkliga livet, jag tänkte försöka vara lite mer öppen här.

Svaren jag ger är helt ärliga, men de gäller endast för hur jag känner och tänker och inte för den "genomsnittliga horan".

Så fråga vad du vill kring min sysselsättning! Svarar på så många frågor jag kan.

• Svar på tråden Jag säljer min kropp för sex - fråga vad du vill!
  • Anonym

Kan du länka till den andra tråden?

OnT; Vad kostar du? 

• Anonym (cash)

Ser du nån skillnad mellan en kvinna som blir bjuden på ett par drinkar på krogen och sen har sex med mannen, och dig själv som får cash (?) och sen har sex? Låter som du är lite smartare, om man bortser från det faktum att det är olagligt att både sälja sex och att jobba svart ;) Jag anser vi är alla "horor", det enda som skiljer oss åt är storleken på och formen av betalning.

• hoppipannkakan
    Anonym (cash) skrev 2012-09-27 15:46:09 följande:
    Ser du nån skillnad mellan en kvinna som blir bjuden på ett par drinkar på krogen och sen har sex med mannen, och dig själv som får cash (?) och sen har sex? Låter som du är lite smartare, om man bortser från det faktum att det är olagligt att både sälja sex och att jobba svart ;) Jag anser vi är alla "horor", det enda som skiljer oss åt är storleken på och formen av betalning.
    Det är inte olagligt att sälja sex. Flört

• Anonym

Vilka "firmor" finns det som säljer sex? 

• Anonym

Först av allt - respekt. Jag tycker att det är bra att debatten kommer upp och jag är nyfiken på er som jobbar med detta yrke! Själv anser jag att sexarbete borde legaliseras.

x) Vad kostar du?

x) Vilka intresserade kunder säger du nej till och varför?

x) Vad anser du om att legalisera prostitution?

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-09-27 15:48:25 följande:
    Hallickar och annat pack. 
    Sorry TS  
  • Anonym (cash)
    hoppipannkakan skrev 2012-09-27 15:46:52 följande:
    Det är inte olagligt att sälja sex. Flört

Ok, bara att köpa då. Konstigt nog. Men lagligt ska ju horor då skatta på pengarna?
  • Anonym (Svea)
    Anonym skrev 2012-09-27 15:48:25 följande:
    Finns inga "firmor" och om TS verkligen sålt sex hade hon haft klart för sig att eskort är det svenska nutida ordet för prostituerad.
    //Svea, som sålt sex och har koll på läget
  • hoppipannkakan
    Anonym (Svea) skrev 2012-09-27 15:52:03 följande:
    Finns inga "firmor" och om TS verkligen sålt sex hade hon haft klart för sig att eskort är det svenska nutida ordet för prostituerad.
    //Svea, som sålt sex och har koll på läget
    Solig
Svar på tråden Jag säljer min kropp för sex - fråga vad du vill!