• Anonym (säljer sex)

Jag säljer min kropp för sex - fråga vad du vill!

Jag såg en annan tråd där folk skulle berätta om sina erfarenheter av prostitution och fick idén till en egen tråd.

Jag arbetar nämligen som prostituerad. Jag är inte eskort och jobbar inte för någon firma, utan jag säljer sex svart. Jag får många frågor men svarar ofta svävande i verkliga livet, jag tänkte försöka vara lite mer öppen här.

Svaren jag ger är helt ärliga, men de gäller endast för hur jag känner och tänker och inte för den "genomsnittliga horan".

Så fråga vad du vill kring min sysselsättning! Svarar på så många frågor jag kan.

• Svar på tråden Jag säljer min kropp för sex - fråga vad du vill!
  • Anonym (säljer sex)
    Anonym skrev 2012-09-27 15:45:24 följande:
    Kan du länka till den andra tråden?

OnT; Vad kostar du? 
    Konstigt, nu hittar jag den inte! Men den kanske inte ligger i sexforumet, det var kanske någon annanstans... Ska leta vidare.

Jag tar lite olika betalt beroende på hur mycket jag känner att jag måste lägga ner kraft och energi på det som inte är själva sexet. Stamkunder betalar alltid samma, men om vi säger att jag träffar en helt ny torsk som aldrig betalat någon förut och vi ska bara ha sex och inget "mys" så brukar det ligga runt 2000 kr. För typ en halvtimme.
  • Anonym (säljer sex)
    Anonym (cash) skrev 2012-09-27 15:46:09 följande:
    Ser du nån skillnad mellan en kvinna som blir bjuden på ett par drinkar på krogen och sen har sex med mannen, och dig själv som får cash (?) och sen har sex? Låter som du är lite smartare, om man bortser från det faktum att det är olagligt att både sälja sex och att jobba svart ;) Jag anser vi är alla "horor", det enda som skiljer oss åt är storleken på och formen av betalning.
    Oj, svår fråga! Jag ser ner på kvinnor som ligger runt utan att ta betalt, faktiskt. För om man har sex utan känslor kan man lika gärna ta betalt, anser jag. Å andra sidan så finns det väl egentligen ingen som VILL prostituera sig, de flesta gör det ju för drogpengar. Men för att återgå till din fråga: jag kallar ju inte (inte ens för mig själv) drinktjejer som horor.
  • Anonym (säljer sex)
    Anonym skrev 2012-09-27 15:48:25 följande:
    Vilka "firmor" finns det som säljer sex? 
    I Sverige finns det olika firmor i "undre världen" som är aktiva. De inbillar sig att de har en exklusiv sällskapsförmedling men det är ren prostitution.( jobbade tidigare som eskort)

• Studentpappa

Hur ser "plusmenyn" ut på dina tjänster och vad kostar tillvalen?

De ggr jag ej svarar mina citerade inlägg beror på att jag ej orkar leta igenom långa trådar efter citerade inlägg.
  • Anonym (säljer sex)
    Anonym skrev 2012-09-27 15:48:25 följande:
    Vilka "firmor" finns det som säljer sex? 
    Eller menade du kanske namnen på firmorna? Jag är inte så insatt, men vet att det fanns en för män som hette något med Manlig Eskort Lux eller något liknande, även en som heter Adolei har varit aktiv i Stockholm i alla fall.
  • Anonym (säljer sex)
    Anonym skrev 2012-09-27 15:48:27 följande:
    Först av allt - respekt. Jag tycker att det är bra att debatten kommer upp och jag är nyfiken på er som jobbar med detta yrke! Själv anser jag att sexarbete borde legaliseras.

x) Vad kostar du?

x) Vilka intresserade kunder säger du nej till och varför?

x) Vad anser du om att legalisera prostitution?
    1. Priset varierar. Stamkunder betalar samma, men för en ny kund brukar priset hamna på ungefär 2000 för en halvtimme med bara sex.

2. Säger sällan nej, men det händer att jag får riktigt kusliga vibbar av vissa. Då avböjer jag och skyller på att jag är upptagen. I början sa jag att jag inte mådde bra, men det är ingen bra idé för då vill dehjälpa mig att må bättre.

3. Jättesvår fråga. Jag vill inte att barn under 18 år blir indragna i prostitution, och jag tror den risken ökar om det blir lagligt för oss vuxna. Samtidigt tycker jag att varje människa själv bestämmer vad man vill göra med sin kropp. Nu är det ju lagligt att hora, men ändå. Faktiskt tycker jag att antingen ska vi ta bort köpförbudet eller förbjuda säljandet.
  • Anonym (säljer sex)
    hoppipannkakan skrev 2012-09-27 15:49:50 följande:
    Hallickar och annat pack. 
    Sorry TS  
    Ja, hallickar äger nog nära 95% av branschen.
  • Anonym (säljer sex)
    Anonym (Svea) skrev 2012-09-27 15:52:03 följande:
    Finns inga "firmor" och om TS verkligen sålt sex hade hon haft klart för sig att eskort är det svenska nutida ordet för prostituerad.
    //Svea, som sålt sex och har koll på läget
    Jag började som prostituerad när jag var i tonåren, och fick en hallick. Men jag tyckte det var hemskt och ville sluta, så när jag blev myndig sökte jag mig till en eskortfirma och jobbade där ett tag. Numera jobbar  jag endast via internet och stämmer träff med folk för sex.
  • Anonym (säljer sex)
    Just Me Myself and I skrev 2012-09-27 16:00:01 följande:
    Varfor saljer du dig sjalv? Behov av pengar?
    Ja, jag behöver pengar. Jag skäms över att jag sålde sex i tonåren och ändå fortsätter jag med det eftersom jag innerst inne tror att jag inte kommer klara ett vanligt jobb. De enda vanliga jobb jag haft har bara varit korta vik och liknande, då har jag sålt mig under tiden. Samtidigt får jag mer pengar än jag behöver egentligen, men jag kan inte riktigt sluta :/
  • Anonym (säljer sex)
    Anonym (intressant) skrev 2012-09-27 19:34:16 följande:
    Vad kostar du? Och vilka säger du nej till?:)
    Det är lite olika, men om det är en jag inte träffat förut så runt 2000 kr för en halvtimmes sex. Jag säger nej till de jag spontant verkligen INTE vill ha sex med (typ de flesta vill jag inte ligga med, men gör det ändå) Säger nej till de som är aggressiva redan på internet eller i telefon, när vi inte kommit överens om att de ska vara det.
Svar på tråden Jag säljer min kropp för sex - fråga vad du vill!