Inlägg från: Anonym (Trådskaparen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trådskaparen)

Är jag psykopat?

Anonym (Llaa) skrev 2012-10-04 03:56:21 följande:
    Jag är 33 nu. Och du själv?

Barndom... tja, jag vet inte. Har inte direkt ngt att jämföra med. Hade det väl jobbigt på mga sätt med en far som var svårt sjuk under större delen av min uppväxt  (han dog när  jag fyllde 20) och jag var rätt utanför i skolan. Var mer en sån som höll mig på min kant och förstod mig inte riktigt på de sociala koderna (är idag diagnostiserad med Aspergerdrag, men det var först för några år sen). Min mamma var ganska frånvarande under uppväxten och jobbade mkt och pappa var väl den som hade den mer traditionella kvinnorollen i hemmet kan man säga. Mina föräldrar var egentligen båda kärleksfulla, men på olika sätt och kanske inte riktigt så som jag behövde det. Upplevde väl ofta att folk inte riktigt förstod mig. 

Sen nån gång där vid 19-årsåldern beslutade jag mig för att ta igen alla "missade år" med killar och lekte runt rejält. Testade att ha flera förhållanden parallellt, var otrogen konstant och krossade en massa hjärtan - av nån anledning har killar dessvärre aldrig behandlat mig så bra som just då när jag inte förtjänade det. Lärde mig vilka strängar jag skulle spela på, upptäckte att det var lätt att få dem kära och hade väl egentlige innerst inne nån slags förhoppning om att jag skulle känna nåt nån gång. Men jag kunde inte, så det blev som det blev. 

Nu i efterhand kan jag säga att jag hade svårt med empatin och även trängde bort en massa känslor (försvarsmekanismer alltså). Sen så träffade jag alltså den här som jag föll så hårt för och jag var inte kapabel att göra så mot honom. Där var det snarare han som inte alltid behandlade mig så bra alla ggr. Så man kan väl säga att jag lärde mig empati "den hårda vägen", och det har visserligen varit nyttigt men också gjort jävligt ont. Om jag skulle kunna göra samma sak igen? Jag har svårt att tro det, för jag minns alltför väl hur ont det gör när man blir sårad på det sättet och att göra så mot nån annan skulle i mångt och mkt väcka alla minnen till liv av hur det var att själv råka ut för vissa saker.
    Då ser jag att våra uppväxter var olika. Knivhot, supande föräldrar, bråk varenda helg, dålig ekonomi, jag fick ständigt höra vilken misslyckad son jag var och jag fick ta hand om mig själv för det mesta, men min syster tog hand om mig och var mer mamma till mig än min riktiga mamma. Mina föräldrar sket blankt i hur jag mådde och hur det gick för mig i skolan. Visade jag upp något som jag var stolt över, något jag kanske hade byggt eller ett bra betyg så svarade pappa alltid "hmm" och fortsatte att titta på TVn.

Men redan som barn så slutade jag bry mig om allt det där. Jag sket i att de bråkade, och jag sket i att mina föräldrar inte brydde sig för fem öre om mitt välmående.

Idag är min familj mycket mer stabil efter många möten, fått riktiga jobb och slutat med alkoholen.

Jag tycker det är synd att våra uppväxter var så olika. Jag trodde precis att jag hade hittat någon som jag som jag kunde prata med, om hur han eller hon gick tillväga.

Och jag är 27 år.
    Anonym skrev 2012-10-04 03:57:49 följande:
    Men hur länge kommer du kunna hålla på såhär? Jag menar du är ju inte ung för evigt. 
    Jag vet inte. Jag har aldrig tänkt på det.

• Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (Du är störd) skrev 2012-10-04 08:29:08 följande:

Jag tror att du kan få det liv du egentligen vill ha och må bra. Men det kommer att kosta mer än vad du kan föreställa dig. Du lever i total förnekelse och bara tiden kommer att visa om du vid någon punkt kommer att våga ta itu med din skit. Ditt liv kommer att gå upp i lågor och du kommer att ifrågasätta ditt eget förstånd. Du är så skadad att det kommer att bli ett helvete för dig att bli frisk och mänsklig igen. Det är inte lätt men det går. Jag hoppas för din egen skull att du vågar den dagen det blir aktuellt.
    Då ska jag ta kontakt med en psykolog och få höra vad han eller hon har att säga. Får se om han eller hon kommer säga samma sak som dig. Det låter ju ändå intressant.
    Anonym (Lilla gubben då) skrev 2012-10-04 09:08:28 följande:
    Du låter bara som en osäker liten pojke som käkar hybrispiller till frukost. Du kanske tror att du är en psykopat som förstör kvinnors psyken, du har bara ett stort ego och det går inte att vara vidare stolt när man tillhör bottenskrapet av män.
    Är du Emelie?
    adaeze skrev 2012-10-04 17:34:16 följande:
    empatistörning?
    Dålig självkänsla?
    Att tjejen som upptäcker dig med en annan tjej är ju egentligen en slags sjuk bekräftelse på att tjejen gillade dig så du kanske helt enkelt söker bekräftelse på ett riktigt stört sätt

Hur hade du reagerat om tjejen som upptäckte det inte hade brytt sig?
    Jag vet faktiskt inte. Det har aldrig hänt än att dom inte har brytt sig. Men självklart har jag blivit nobbad på klubben av en del tjejer, men det räknas inte va? Och för att svara på din eventuella fråga - nej, då bryr jag mig inte. Alla är inte intresserad av mig.
    Anonym (likadan) skrev 2012-10-04 09:50:24 följande:

Hur många syskon har du?

Jag är i mitten av fem barn och blev alltid bortglömd av mina föräldrar och jag har precis samma känslor som du. Jag behöver ingen annan människa och definitivt inte mina föräldrar.

Mina syskon umgås mycket både med varandra och våra föräldrar. Själv håller jag mig undan så mycket jag kan. När jag väl umgås med dem (ett par gånger om året) är det bara av plikt, för att man "ska".

Jag upplever mig själv som ganska "kall". Jag söker sällan andra människors sällskap och känner mig mest irriterad när andra försöker dra mig in meningslöst umgänge.

Jag känner inga större sympatier för mina medmänniskor. De flesta känns mest som statister i mitt liv, totalt oviktiga. Det finns inte särskilt många jag skulle sörja om de dog. Mest vill jag bara vara i fred.

Vad som orsakat min känslokyla har jag inte en aning om, kanske jag är född så. Men jag känner i alla fall igen det du skriver om att "stänga av" känslorna, precis så gjorde jag också.
    Jag har tre syskon. Två bröder och en syster.

Gör du något liknande som jag gör? Eller något annat? Känner du också en tomhet? Hur var din barndom allmänt?

• Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (Narcissistdotter) skrev 2012-10-05 10:24:27 följande:
    Det låter som psykopatiska personlighetsdrag, med grandios självbild. Jag upplever att du skryter om att du kan göra så här med dessa kvinnor och du uppvisar ingen medkänsla. Du har uppenbarligen inget behov av att vara en god människa, men har du inte heller behov av att bli älskad? Har du det ska du söka hjälp för din egen skull, då hos psykiatrin. Förenklat kan man säga att psykiatrin (psykiatriker, psykoterapeupter m fl) i första hand behandlar psykiska störningar (som du beskriver symptom på), medan psykologen oftare arbetar med krishantering och personlighetsutveckling för den som har det jobbigt men ingen personlighetsstörning ("normala" psykologiska reaktioner om man så vill).

Jag undrar också vad din syster tycker om ditt beteende? Om hon nu har varit fin och stöttande mot dig så är hon antagligen en medkännande människa som skulle bli ledsen och sårad.om hon förstod hur du beter dig mot kvinnor.
    Jag ska snart laga middag men jag känner att jag måste svara på den sista biten innan jag gör det - jag skiter blankt i min syster. Hon valde familjen före mig när jag fyllde 18.
  • Anonym (Trådskaparen)
    Anonym skrev 2012-10-05 17:13:55 följande:
    Tycker snarare att du verkar vara en attention whore än en psykopat.  :)   Så mitt svar är nog nej, men så är jag ingen psykolog heller. Så jag kan ha fel. Glad
    Vad får dig att tro det?
  • Anonym (Trådskaparen)
    pLeNa84 skrev 2012-10-06 14:46:54 följande:
    Har bara läst Ts, det verkar som att du vill hämnas din supande pappa och ointresserade mamma.. Känns inte som om du fått någon uppmärksamhet som barn och nu utnyttjar du det med dessa tjejer..
    Uppmärksamhet verkar du ju få pga ditt utseende eftersom du får med så mycket tjejer hem.
    Men egentligen är det inte dom du vill ha den från utan dina föräldrars uppmärksamhet. Dom har säkert inte varit särskilt kärvänliga mot varandra heller om det funnits alkoholproblem och annat i familjen.. Så där har du antagligen fått din skeva bild på hur kärlek ska vara.
    Sök hjälp ts, och lycka till!
    Vill bara klargöra en sak: jag får inte hem varenda tjej jag pratar med. Men varför skulle jag vilja hämnas på mina föräldrar då jag inte ens bryr mig om dom idag? Jag menar, jag pratar knappt ens med dom idag. Men intressant teori.
    adaeze skrev 2012-10-06 08:34:32 följande:
    Nä det räknas inte... Det som räknas är ju hur du skulle reagera om de inte blev varken ledsna eller arga när de såg dig vara otrogen, för eftersom du blir glad när de blir ledsna så betyder ju det att du bryr dig, fast på "fel" sätt
    Måste säga än en gång att jag har ingen aning om hur jag hade reagerat. Men jag hade nog blivit arg. Så mycket jobb och sen ingen reaktion från tjejens sida.
    Anonym (antisocial?) skrev 2012-10-06 19:57:30 följande:
    Jag har inget intresse av att bli tillsammans med någon, så jag vet faktiskt inte.

• Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (antisocial?) skrev 2012-10-07 00:11:58 följande:

Men vad finner du attraktivt hos en tjej( i hennes personliga egenskaper)?
    Du skrev tidigare om att bli tillsammans med någon och att ha en "vanlig" relation - hur tänker du om den möjliga personen?? 
    Jag skrev även att jag vill ha ett normalt liv med normala problem. Men jag vet att jag aldrig kommer få det. Jag försöker inte ens tänka på det då jag inte vill att mitt potentiella barn i framtiden ska få samma uppväxt som jag.
    Men jag har aldrig tänkt på min drömkvinna direkt. Jag gillar inte ens kvinnors personlighet, bara tjöt om pengar, gullande och är allmänt tråkiga. Men sen måste jag erkänna att jag endast träffar naiva flickebarn som tror att livet är en enda stor fest och att regnbågar skiter pengar.

Men om jag måste säga något så ska hon vara förstående och kunna prata om riktiga saker. Inte om vilka rövhål hennes jobbarkompisar är, eller att hennes syster är en idiot för hon inte ville följa med och handla kläder.

• Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (antisocial?) skrev 2012-10-07 00:37:47 följande:

Så ytliga går egentligen inte hem hos dig. Hur är det med kompisar - har du nära relationer med andra killar o tjejer, som inte är potentiella partners el sexuella kontakter?

Vill också bara tillägga att det är schysst att du hänger kvar i tråden trots att inte alla skrivit så schyssta inlägg. :)  
    Jag har endast manliga vänner. Jag har försökt att skaffa kvinnliga vänner innan, men det slutar alltid likadant; jag tröttnar helt och hållet och bryter kontakten med dom. Men det händer titt som tätt att jag umgås med mina vänners kvinnliga bekanta på fester, men jag antar att det inte räknas?

Och det är inga problem. Jag bryr mig inte direkt om dom bittra människorna som skriver i den här tråden.
  • Anonym (Trådskaparen)

Med bittra så menar jag dom som letar efter bråk eller tror att jag hittar på etc.

• Anonym (Trådskaparen)
    ciasim skrev 2012-10-07 01:41:16 följande:
    Tycker det låter fruktansvärt. Blir illa berörd av denna hjärtlöshet. Men. Du är modig som vågar skriva om det här.
    Antingen vill du ha en kick till genom att skriva om ditt beteende här. Många kvinnor läser familjeliv
    Modig vet jag inte. Jag skriver ju ändå som Anonym för att skydda mig själv.
  • Anonym (Trådskaparen)
    ciasim skrev 2012-10-07 01:57:28 följande:
    Om du hade varit trygg i dig själv hade du aldrig behövt utsätta människor för sådana situationer. 
    Vad är det i dessa människor / kvinnor som provocerar dig? 

Deras glädje och deras naivitet.

Jag hade ärligt talat ingen aning om att det var så många fler kvinnor här på familjeliv än män (i ditt inlägg så lät det i alla fall som om att det är många fler kvinnor än män här.) Det finns inga andra bra forum jag känner till där vuxna människor faktiskt hänger, därför skrev jag allt det här. Jag menar, jag har ju ändå varit medlem här ett tag.
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-07 02:12:53 följande:

En fråga bara, har du blivit sviken av kvinnliga familjemedlemmar i ditt liv?
    Av min syster, ja.

• Anonym (Trådskaparen)

Glömde att tillägga att jag började med mitt beteende ett år innan jag blev sviken av min syster. Och mitt beteende började jag med, som sagt, egentligen av misstag då jag var otrogen och blev påkommen.

• Anonym (Trådskaparen)
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-07 02:24:36 följande:
    Varför tyckte du att din syster svek dig när hon inte ville följa med dig när du flyttade hemifrån vid 18 års ålder?
    Hade du tänkt att ni skulle leva ihop som ett gift par eller vaddå?
    Varför var det så himla viktigt för dig?
    Hon började pola med min far och började försvara honom mer och mer. Vi hade ett litet bråk några dagar innan jag fyllde 18. Jag ville att bara hon skulle vara den enda familjemedlemmen som skulle fira mig innan mina vänner skulle komma över, och hon sa till slut ok. Men hon tog med sig hela familjen, min far inräknad. Samma gubbe som hade slagit mig, knivhotat mig som tonåring, kallat mig skräp, misslyckad, oälskad, oönskad, skitit i mig under hela min barndom och aldrig någonsin visat någon form av faderskap.

Jag skrev tidigare i tråden att min familj har blivit mer stabil, och det började ungefär 4 månader innan jag fyllde 18.
  • Anonym (Trådskaparen)

Glömde tillägga IGEN att det brukade också vara vår lilla tradition att fira varandra när vi fyllde år då våra föräldrar inte gjorde något när vi fyllde år. Vi träffades någonstans och gav varandra presenter och käkade något utomhus ihop.

• Anonym (Trådskaparen)
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-07 02:45:58 följande:
    Dina föräldrar verkar inte direkt ha varit såna som hade vunnit några "parent of the year awards" så att säga.

Men tänk såhär. Den dagen du får ett barn. Då vill du väl se till att han/hon får allt som du inte fick?

Tänk om du får en dotter. Kommer du se ner på henne också för att hon är en flicka?
    Saken är att jag inte vill ha barn. Jag vill inte bli som min far, och jag vet ingenting om hur det är att vara en bra far. Alla mina syskon har fått barn, till och med min syster. Mina bröder kan jag förstå att dom blev föräldrar då dom knappt råkade ut för någon skit. Det var jag och min syster som blev offer för vår far, och jag förstår inte hur hon kunde förlåta honom. Han tog vår barndom från oss och har ärrat mig för resten av livet.
  • Anonym (Trådskaparen)

Oj, det var många inlägg. Ska göra mitt bästa på att svara er alla.

ciasim skrev 2012-10-07 03:02:42 följande:
    LÅNG TEXT
    Jag är ledsen ciasim, men jag har inget behov av att ändra hela mitt liv. Nej, jag skrev inte det här för att provocera eller söka er uppmärksamhet för att fylla mitt enorma ego. Jag skrev inte det här för att jag är osäker i mig själv. Jag var nyfiken på om jag var psykopat eller inte, men tråden har hållits vid liv rätt länge nu. Det är sant att jag inte har något emot det då jag tycker det är kul att få prata om det här, även fast det bara är på nätet då jag aldrig öppnar mig för någon i verkliga livet.

Jag kan tänka mig prata med en psykolog eller psykiatriker, absolut. Men jag tänker göra det för att jag är nyfiken, inte för att jag BEHÖVER det till skillnad från dig, då du påstod att du också hade det tufft en gång i tiden. Jag är inte så svag att jag behöver lita på andra för att klara mig igenom livet. Jag har nästan alltid varit ensam och jag är bekväm med det. Det kanske är du som är svag som predikar att man behöver andra för att klara sig.
    Anonym skrev 2012-10-07 09:41:31 följande:
    När det kommer till barn, vill inte föra mina hemska gener vidare, vill inte att värden ska bestå av såna som mig. Vi är makt missbrukare, socialt handikappade o emoatilösa. Men jag älskar mig själv. Detta kan oxå vara ett spel att jag försöker visa lite empati. //30 åringen kvinna!
    När jag läste den delen jag fetade så blev jag överlycklig. Det är precis så jag känner, exakt så. Jag kunde inte ha beskrivit det bättre. Är du samma person som skrev förut i tråden?
    Anonym (monday) skrev 2012-10-07 10:09:34 följande:

Och hur vet du vad dom har upplevt och inte?! Din uppväxt kanske framstår som en pissi missi sippi jämfört med deras!
    Jag tänkte skriva en lång novell om varför min barndom var tuffare än nästan alla andras barndom, men sen kom jag på att det behöver jag inte göra. Jag har redan skrivit om min far som slog mig regelbundet några inlägg bak i tråden.
    Rådjur skrev 2012-10-07 22:50:00 följande:
    hmm, om du är åtminstone normalbegåvad så borde du veta att det inte finns nåt som heter "kvinnors personlighet" Glad Den TYPEN av kvinnor du träffar har kanske flera personlighetsdrag gemensamt, eftersom du inte verkar träffa intelligenta individer direkt - men att en vuxen man tror att ALLA kvinnor har samma personlighet är skrattretande. Att alla män hade samma personlighet var något jag själv tänkte när jag var 17 år och hjärtekrossad för första gången. Alla män var "svin, ville bara knulla och var allmänt känslokalla. Män gråter aldrig, utan föredrar att misshandla psykiskt eller fysiskt, eftersom de är rädda att ses som bögar om de gråter. Män var även inga man kunde flytta ihop med, eftersom de inte kan ett skit om matlagning, gillar att leva i en svinstia och gärna lägger på sig ölkagge."
    Du förstår nog själv hur skevt detta låter Glad

Nej, jag tror det skulle vara nyttigt för dig att börja se varje person som en MÄNNISKA, en INDIVID, inte ett kön med en massa fördomsfyllda personlighetsdrag som du tillskrivit personen.   

Jag är mycket väl medveten att det finns fler kvinnor där ute som jag inte har träffat. Men du får också notera att jag träffar nästan endast klubbtjejer och andra kvinnor jag har träffat utanför klubbar har varit likadana hela bunten. Kvinnor tråkar ut mig. För mig kommer så kommer kvinnor alltid vara redskap.

Om någon känner sig provocerad av just den sista biten så snälla, starta inte ett krig bara för att jag inte gillar kvinnors personlighet.

• Anonym (Trådskaparen)
    Rådjur skrev 2012-10-08 17:39:42 följande:

Jag ska inte starta ett "krig" mot dig, men eftersom du startat en tråd innehållandes detta så känner jag mig fri att kommentera det Glad
    DE kvinnor du har träffat har varit tråkiga/ointressanta
    ALLA kvinnor är inte tråkiga/ointressanta. 

Tycker som sagt bara att det är ett märkligt resonemang att automatiskt tycka att kvinnor du ser ute på stan, som du inte ens känner, är av samma skrot och korn som de kvinnor du ogillar. Det är ett hat som endast bygger på förutfattade meningar och inte ett uns konkret fakta.

Who knows asså, du kanske har en sjukt stark dragning till klubbtjejer, fastän du inte vågar erkänna det för dig själv.  Solig   Därav detta repetitiva beteende.
    För mig så har alla kvinnor varit likadana. Falska, tråkiga, naiva och klängiga. Vart är ni andra som inte är så här? Vart kan man hitta er?
  • Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (psykologstudent) skrev 2012-10-08 17:55:39 följande:
    Ja jag tycker att det låter som att du kan vara psykopat. Att vara psykopat innebär egentligen ingenting mer än att man är född med en handikapp/hjärnskada som gör att man inte kan känna någon skam. Gör du det? Ifall du aldrig har känt det så låter det rimligt att du är psykopat...

Det enda som man egentligen kan göra då, då psykoterapi inte kan göra att en psykopat kan känna skam och genom det fungera som andra är att du lär dig att det inte är vettigt att göra så mot kvinnorna för din egen skull. Du kan få dåligt rykte - kanske till slut kommer ingen tjej att vilja ha dig, kanske dina killkompisar vänder sig mot dig ifall de får veta... sådana saker. För oftast blir det bara negativt mot en själv i längden att bete sig dåligt mot folk, även om det inte blir det rent kortsiktigt.
    Jag känner ingen skam. Men jag gör ju inte heller dumma saker då förutom, som sagt, min grej.

Inget dåligt har hänt mig än så länge, och jag har hållit på i 10 år. Mina vänner vet vad jag gör och accepterar mig som person. Jag kör inte upp det i deras ansikte så jag antar att dom accepterar det, men jag tror inte heller dom gillar det. Men som sagt, dom är mycket väl medvetna om vad jag gör.

Det värsta som har hänt mig är harmlösa hot från tjejerna som SMSar eller att dom har knackat på min dörr under nätterna, men dom slutar alltid efter någon eller några veckor då jag ignorerar dom helt och hållet.

• Anonym (Trådskaparen)
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-08 18:09:32 följande:
    Tänk dig den dagen du lägrar en tjej som har goda kontakter i Stockholms maffiavärld...
    Fniss. Det lär ju hända. Besides, jag hänger inte runt i skitstaden Stockholm. Fullt av sjukdomar överallt.
  • Anonym (Trådskaparen)
    HäxanSurtant skrev 2012-10-08 18:47:02 följande:
    Sällan på klubbar Testa närmsta bibliotek, på såna hänger i vart fall jag rätt ofta.

Jag skrev innan att jag hade velat vara den som hittade dig med en annan, för mig hade det varit humor. Jag hade velat se din reaktion på min reaktion.... Se om du blivit arg för att det inte blev som du planerade. För på den punkten verkar du aldrig ha fått något annat än den effekt du är ute efter, alltså att se någon lida och bli ledsen. Att skada är något du njuter av. Det hade inte blivit så med mig, inte alls.
    Så folk hänger fortfarande på bibliotek? Det trodde jag verkligen inte.

Och ja, jag hade nog reagerat negativt om vi leker med tanken att du bara hade skrattat och joinat in. Det tänker jag inte neka till. Frågan är ju varför du skulle bara skratta åt det. Är du en nymfoman?
    Rådjur skrev 2012-10-08 19:19:34 följande:

För övrigt så tror jag din egen känslokyla och ditt avståndstagande bara matar på dessa kvinnors beteende - dvs. ju mer otillgänglig du är, desto mer PÅ dig kommer de att vara. Vissa människor verkar ha en tendens att bli 100 ggr mer förälskade, när den andra parten visar tecken på att klara sig jävligt bra utan dom.
    Jämför med skunken som är kär i katten i Looney tunes Tungan ute
    Du har fel dock. Jag tar inte avstånd från dom, jag omfamnar dom och gullar med dom tills det är dags.
  • Anonym (Trådskaparen)
    HäxanSurtant skrev 2012-10-08 21:55:49 följande:

Vad får dig att tro att jag skulle skratta förresten? ( kanske inte en helt fel tanke heller ) Men jag kan lika gärna gå fram och skaka hand och presentera mig och fråga om ni vill ha kaffe när ni är klara. För mig beror reaktionen på precis hur jag känner mig den dagen. Men jag vet att jag aldrig skulle lipa, se chockad ut eller vråla osv, det är helt under min värdighet på alla sätt och vis.

Jag tror du skrev i ett tidigare inlägg att du skulle skratta. Jag orkar dock inte kolla upp det, jag har bråttom för tillfället.

Men ja, vad ska man säga. Du är unik helt enkelt.
    Rådjur skrev 2012-10-08 23:27:34 följande:
    Haha där ser man! Jag trodde du körde "psykopatstilen" som jag själv stött på - dvs. vara hur "charmig" som helst men ändå svåråtkomlig och inte kunna träffas ofta.
    Självklart inte. Jag gör det med stil.
    Anonym (H) skrev 2012-10-08 23:45:42 följande:
    Man undrar ju hur relationen till din mamma är TS? Vad har gjort att du känner sånt förakt för kvinnor? Jag tycker def att det låter som att du är empatistörd sen om du är psykopat, sociopat osv kanske inte spelar så stor roll?
    Min relation med min mor? Tja du, ignorerad för det mesta. Hon gjorde inget för att stoppa min far när han slog mig. Du kan läsa lite längre bak i tråden, då skrev jag lite om min uppväxt.

Svar på tråden Är jag psykopat?