• jazmine25

Vi som gör Heminsemination

Tänkte att vi kunde samlas här vi som gör heminsemination.

Jag kan ju inte vara den ända som hittat en rivat donator för att göra insemination i hemmet med hjälp av en kopp och en spruta.

• Svar på tråden Vi som gör Heminsemination
  • ollasulrika

Vi gjorde det i tisdags så nu är det ju bara att invänta resultat . Jag har illamående sen i onsdag, känns som åksjuka till å från. Å sen igår har jag molvärk i ryggslutet... Kanske är det något som händer i kroppen, hoppas kan man ju alltid.

• jazmine25

Vi har inseminerat på lördagen, söndagen och måndagen. Jag tror jag hade ÄL på söndagen men svårt att veta. Jag har använt billiga testers tester för att kolla och fick starkast utslag på lördagen och söndagen och efter det bara svagare och svagare. Men enligt bruksanvisningen inte tillräckligt starka resultat för att vara ägglossning. Jag kommer fortsätta testa i 4 dagar till och se om det kanske blir starkare igen

• ollasulrika

jag fick lika starkt på tisdagen...samma dag som insem...å dagen efter var det starkare än kontrollstrecket å sen blev det svagare... så vi lär ju inte ha missat iaf utan hamnat mitt i....

har molvärk i ryggslutet sen i helgen men inget illamående nu iaf. bara 8 dagar kvar innan bim....   

• ollasulrika

du får gärna sända ett meddelande privat om du vill :)

• jazmine25
    ollasulrika skrev 2012-10-02 20:18:33 följande:

jag fick lika starkt på tisdagen...samma dag som insem...å dagen efter var det starkare än kontrollstrecket å sen blev det svagare... så vi lär ju inte ha missat iaf utan hamnat mitt i....

har molvärk i ryggslutet sen i helgen men inget illamående nu iaf. bara 8 dagar kvar innan bim....   

Vad spännande.
  • jazmine25
    Villblifem skrev 2012-10-02 22:21:59 följande:
    Nyfiken, vars får ni tag på privata donatorer? =)
    Jag har hittat min donator på villhabarn.se

Där har jag satt in en annos och också skickat meddelande till donatorer som satt in annons. Om det inet funkar med denna donatorn så ska jag byta donator till nästa gång. Jag är lite orolig för mängden spermie som inte var så hög
  • FraYo

Nyfiken: uppger ni mannen om ni är gifta/sambo) som pappan eller säger man okänd eller donatorn? :)

• Singoallaa

varför behöver ni donatorer?

Svar på tråden Vi som gör Heminsemination