• Hellström

walking with dinosaurs

Vet nån hur lång föreställningen är?  Glad

• Svar på tråden walking with dinosaurs
  • viseversa

nej jag har just beställt biljetter själv=). Men vill också veta hur lång den är. Dock ska du beställa biljetter nu om du ska få bra platser. Det är ganska uppbokat. 

• viseversa
    Hellström skrev 2012-09-29 10:04:20 följande:
    ok! bra o veta hur lång den är om man ska ta tåget hem samma dag:
    var bor ni? Kanske kan sova kvar en natt?
  • Queenie70

2 timmar med paus var det nån som sa. Med tanke på priserna får man ju hoppas att det är bra i alla fall! Har globen parkeringshus?

• viseversa
    Queenie70 skrev 2012-09-29 10:26:11 följande:
    2 timmar med paus var det nån som sa. Med tanke på priserna får man ju hoppas att det är bra i alla fall! Har globen parkeringshus?
    Ja jag tror absolut det är bra. Min unge är helt såld på dinosarier och vi tog ganska bra platser. Om dom har parkering vet jag inte. Blir nog svårt att ha en parkering som räcker till alla besökare då det får plats VÄLDIGT mycket folk i globen. 
  • Queenie70
    viseversa skrev 2012-09-29 10:29:01 följande:
    Ja jag tror absolut det är bra. Min unge är helt såld på dinosarier och vi tog ganska bra platser. Om dom har parkering vet jag inte. Blir nog svårt att ha en parkering som räcker till alla besökare då det får plats VÄLDIGT mycket folk i globen. 

Bäst att vara ute i god tid med andra ord.
  • viseversa
    Queenie70 skrev 2012-09-29 10:35:08 följande:

Bäst att vara ute i god tid med andra ord.
    ja både med biljetter och ev parkering. Ska du ha biljetter beställ dom NU. Jag satt i förrgår och beställde och det finns fortfarande kvar men mycket är bokat. Tog ett tag innan vi fick platser bredvid varandra. och det var väldigt knöligt och svårt att förstå hur man beställde. jag köpte mina på ticnet. Dyrt som satan. Men jag ville inte ha dom billigaste platserna som var allra längst bak och kostar ca 200. Man vill ju se någorlunda bra. 1000kr gick våra biljetter på för en vuxen och ett barn. 
  • Frontline

Hittade detta på deras hemsida

Running time: The show runs for approximately 1 hour 20 minutes (including an interval).

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Queenie70
    viseversa skrev 2012-09-29 10:37:37 följande:
    ja både med biljetter och ev parkering. Ska du ha biljetter beställ dom NU. Jag satt i förrgår och beställde och det finns fortfarande kvar men mycket är bokat. Tog ett tag innan vi fick platser bredvid varandra. och det var väldigt knöligt och svårt att förstå hur man beställde. jag köpte mina på ticnet. Dyrt som satan. Men jag ville inte ha dom billigaste platserna som var allra längst bak och kostar ca 200. Man vill ju se någorlunda bra. 1000kr gick våra biljetter på för en vuxen och ett barn. 

Köpte också häromdagen och det var superknöligt att boka 2000 bagis för två vuxna och två barn. Såg att det fanns biljetter upp till 750 kronor pp. Helt galet!
  • evaoregon
    Queenie70 skrev 2012-09-29 10:26:11 följande:
    Med tanke på priserna får man ju hoppas att det är bra i alla fall! 
    Jag har sett föreställningen med mina barn här i USA och tyckte att den var bra.
  • jesslin

Finns parkering i globens galleria också.  Min dotter ska dit med sin pappa på söndag, men hon fick dem i 8årspresent så vi slapp betala något. 

Sofia 12 okt 04 , 54 min efter bf , Emilia 13 juni 08. 11 dagar före bf. Två igångsättningstjejer...
Svar på tråden walking with dinosaurs