Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

walking with dinosaurs

nej jag har just beställt biljetter själv=). Men vill också veta hur lång den är. Dock ska du beställa biljetter nu om du ska få bra platser. Det är ganska uppbokat. 

• viseversa
    Hellström skrev 2012-09-29 10:04:20 följande:
    ok! bra o veta hur lång den är om man ska ta tåget hem samma dag:
    var bor ni? Kanske kan sova kvar en natt?
  • viseversa
    Queenie70 skrev 2012-09-29 10:26:11 följande:
    2 timmar med paus var det nån som sa. Med tanke på priserna får man ju hoppas att det är bra i alla fall! Har globen parkeringshus?
    Ja jag tror absolut det är bra. Min unge är helt såld på dinosarier och vi tog ganska bra platser. Om dom har parkering vet jag inte. Blir nog svårt att ha en parkering som räcker till alla besökare då det får plats VÄLDIGT mycket folk i globen. 
  • viseversa
    Queenie70 skrev 2012-09-29 10:35:08 följande:

Bäst att vara ute i god tid med andra ord.
    ja både med biljetter och ev parkering. Ska du ha biljetter beställ dom NU. Jag satt i förrgår och beställde och det finns fortfarande kvar men mycket är bokat. Tog ett tag innan vi fick platser bredvid varandra. och det var väldigt knöligt och svårt att förstå hur man beställde. jag köpte mina på ticnet. Dyrt som satan. Men jag ville inte ha dom billigaste platserna som var allra längst bak och kostar ca 200. Man vill ju se någorlunda bra. 1000kr gick våra biljetter på för en vuxen och ett barn. 
Svar på tråden walking with dinosaurs