Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

walking with dinosaurs

2 timmar med paus var det nån som sa. Med tanke på priserna får man ju hoppas att det är bra i alla fall! Har globen parkeringshus?

• Queenie70
    viseversa skrev 2012-09-29 10:29:01 följande:
    Ja jag tror absolut det är bra. Min unge är helt såld på dinosarier och vi tog ganska bra platser. Om dom har parkering vet jag inte. Blir nog svårt att ha en parkering som räcker till alla besökare då det får plats VÄLDIGT mycket folk i globen. 

Bäst att vara ute i god tid med andra ord.
  • Queenie70
    viseversa skrev 2012-09-29 10:37:37 följande:
    ja både med biljetter och ev parkering. Ska du ha biljetter beställ dom NU. Jag satt i förrgår och beställde och det finns fortfarande kvar men mycket är bokat. Tog ett tag innan vi fick platser bredvid varandra. och det var väldigt knöligt och svårt att förstå hur man beställde. jag köpte mina på ticnet. Dyrt som satan. Men jag ville inte ha dom billigaste platserna som var allra längst bak och kostar ca 200. Man vill ju se någorlunda bra. 1000kr gick våra biljetter på för en vuxen och ett barn. 

Köpte också häromdagen och det var superknöligt att boka 2000 bagis för två vuxna och två barn. Såg att det fanns biljetter upp till 750 kronor pp. Helt galet!
Svar på tråden walking with dinosaurs