Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Det finns en liten Knopp på 16,8 mm och precis som Nickie har jag nu då BF 2013-06-02. Nu ska jag bara samla mig och försöka ringa till MVC också för inskrivning och bokning av KUB. Tack för er tummar idag!!!!!
Underbart miqaw!
Grattis miqaw! Visst är det underbart att man bara kan slappna av efteråt. Igår när jag kom hem så fick jag världens huvudvärk för att man hade varit så himla spänd hela dagen. :)
Tjoho! Grattis miqaw! Fasen vad skönt. Är så glad att det gått bra hittils för alla oss som varit på UL
Ahh, jag vet hur det känns. Fast jag har iofs varit konstant trött sen jag blev gravid. Ringde också till mvc idag och fick tid 2/11 kl 10:15 :) Inget kub test här tror jag. Bekostar ni det själva?

Haha, vi följs åt med allting vi. Vi kommer säkert föda samma dag med ;) Jag tror att man måste vara över 40 här i Uppsala för att få kub kostnadsfritt. Annars hade jag nog inte tvekat. Ska iaf fråga hur mycket det kostar..
Åh vad härligt miqaw! Har sovit så jävla dåligt inatt och nu har jag ont i huvudet och känner mig nästan lite febrig. Killen sa igår att jag ska sluta oroa mig för det är ju större chans att det finns något där inne som lever än att det inte gör det och det är väl sant. Men jag vet inte, jag har så jävla svårt att acceptera att det ska gå bra för oss den här gången även om jag vet att jag borde tänka positivt. Men imorgon är det dags, äntligen. Kommer skaka som ett asplöv :)
Håller tummarna helhjärtat!