• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • Baby Lei
    miqaw skrev 2012-10-24 11:08:49 följande:
    Då var man tillbaka i soffan... MYCKET LUGNARE, gladare och med tårar i ögonen av glädje Glad Det finns en liten Knopp på 16,8 mm och precis som Nickie har jag nu då BF 2013-06-02. Nu ska jag bara samla mig och försöka ringa till MVC också för inskrivning och bokning av KUB. Tack för er tummar idag!!!!!

Grattis!! Vilken lycka! Massor med kramar från mig!
  • Nickie

Grattis miqaw! Visst är det underbart att man bara kan slappna av efteråt. Igår när jag kom hem så fick jag världens huvudvärk för att man hade varit så himla spänd hela dagen. :)

• miqaw
    Nickie skrev 2012-10-24 12:56:08 följande:
    Grattis miqaw! Visst är det underbart att man bara kan slappna av efteråt. Igår när jag kom hem så fick jag världens huvudvärk för att man hade varit så himla spänd hela dagen. :)

Tröttheten har hittat tillbaka lite, kan vara av samma anledning... För fy tusan vad nervör jag var!!! Dessutom är det så fruktansvärt dåligt med parkering utanför US i Linköping så vi fick ställa oss uppe på en kulle där polisen och domstolen ligger... En promenad på 8 minuter senare hastade vi in i hissen och jag hann precis gå på toaletten innan de hämtade oss! Hoppas jag kan behålla lugnet nu också. Sitter och väntar på att MVC ska ringa så jag kan få KUB- tid och så...
  • gilda3

Tjoho! Grattis miqaw! Fasen vad skönt. Är så glad att det gått bra hittils för alla oss som varit på UL

• Nickie

Ahh, jag vet hur det känns. Fast jag har iofs varit konstant trött sen jag blev gravid. Ringde också till mvc idag och fick tid 2/11 kl 10:15 :) Inget kub test här tror jag. Bekostar ni det själva?

• miqaw
    Nickie skrev 2012-10-24 15:42:20 följande:
    Ahh, jag vet hur det känns. Fast jag har iofs varit konstant trött sen jag blev gravid. Ringde också till mvc idag och fick tid 2/11 kl 10:15 :) Inget kub test här tror jag. Bekostar ni det själva?
    Ha ha ha!!! Jag ska dit 10:45 på samma dag!!!! Skrattande
    Nej, KUB är kostnadsfritt för alla som vill i vårt landsting (tack och lov kanske man ska säga). Och det ultraljudet kommer bli av 22/11. 
  • Nickie

Haha, vi följs åt med allting vi. Vi kommer säkert föda samma dag med ;) Jag tror att man måste vara över 40 här i Uppsala för att få kub kostnadsfritt. Annars hade jag nog inte tvekat. Ska iaf fråga hur mycket det kostar..

• Helhjärtat

Åh vad härligt miqaw! Har sovit så jävla dåligt inatt och nu har jag ont i huvudet och känner mig nästan lite febrig. Killen sa igår att jag ska sluta oroa mig för det är ju större chans att det finns något där inne som lever än att det inte gör det och det är väl sant. Men jag vet inte, jag har så jävla svårt att acceptera att det ska gå bra för oss den här gången även om jag vet att jag borde tänka positivt. Men imorgon är det dags, äntligen. Kommer skaka som ett asplöv :)

Följ dina drömmar
Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012