Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Magen mår inget vidare. Har mått apa hela veckan. Hoppas det är ett bra tecken. Tror jag har fått det lite under kontroll nu, men vi får väl se... Du?
Grattis till en fiiiiin bild!! Hoppas också på att få en ny bild snart :)
Arla: Vågar knappt fråga - hur gick det på vul idag?
Glida3...tack för att du frågar. Uppskattar det! Åhh...jag vågar knappt svara... förklarade om blödningarna för läkaren... han nickade och antecknade....sen dags för undersökning. Lång tystnad sen säger han... "ja, det här ser ju inte så tokigt ut"... ähh...ok? Och så fick vi se ett litet tickande hjärta. Den känslan... Allt hopp var borta när jag åkte till kliniken idag. Vet att det är en väldigt lång resa kvar och mycket kan fortfarande hända...men nu ska jag försöka slappna av och njuta. Jag är i v. 7 nu och han sa att det kan komma mer småblödningar men jag skulle försöka att inte oroa mig. hmm.. jaja... Hur mår du?? Och ni andra?? kramar
Härligt arla!!!
Jo jag har mått bättre!
Underbart arla! Hoppas du slipper mer blödningar. Mår bra här men är trött som ett as.. Önskar jag kunde sova dygnet runt typ.
Vad härligt Arla!!!
Rosa fjäril, ska testa postafen, mår bättre i kväll!
Min mage är stor och hård på kvällen, har redan en bulle! Hur ser det ut för er andra.
Fantastiskt Arla! Det är en skum resa det här.
Arla, vad roligt! Håller tummarna för fortsättningen! Jag kan vara i samma sits; fick en liten blödning i onsdags kväll och vet varken ut eller in. Fruktansvärt jobbigt faktiskt. Men skönt att höra från dig att det ändå kan gå vägen!
Å vad glad jag blir, arla!
Vilken känsla att se hjärtat slå! Nu får du väl försöka ta en dag i taget och iaf njuta av att du fortfarande är gravid! Själv är jag mest trött och tjock. Tror alla ser att jag är gravid och känner för att hetsäta med jämna mellanrum...