Inlägg från: OliviaViktor |Visa alla inlägg
  • OliviaViktor

fler ensamstående i skåne?

Hej på er =) jag ska flytta ner till Malmö om några veckor och är ensamstående till min prins på 9 månader. Vi är helt ensamma förutom min mamma. Skulle vara guld värt att träffa jämlika att ses och umgås med!

• OliviaViktor
    DCarloz skrev 2012-10-16 08:48:14 följande:

hej vart i Malmö ska du flytta? här finns många fina parker och vandra i. och lite olika kullar att åka pulka och fika vid nu när vintern börjar närma sig.

vad mysigt det låter :)  Jag ska flytta hem till min mamma med min son för vi behöver stöttning. Hon bor nära mobilia, i ett ganska dåligt område tydligen, men vi letar nytt så fort hon får sålt.Det låter som att du är ensamstående till flera barn??  
  • OliviaViktor

Sorry, nu såg jag att du skrivit två flickor =) vad roligt, en del att sätta sig in i som kille med kan jag tänka mig med alla tjejgrejer osv. haah

• OliviaViktor
    adaeze skrev 2012-10-17 00:23:15 följande:
    Jag är också ensamstående, har två barn, ena är 3 år och andra är 9,5 månader. Har yngsta på heltid och den äldre sover hos sin pappa 1-2 gånger i veckan

När är din bebis född? :) Min bebis är född 7 januari detta år... inte långt ifrån kanske?
Svar på tråden fler ensamstående i skåne?