Å spännande, ser fram emot en rapport när läget är lite lugnare, lycka till med allt nu!
DU som snart är trebarnsmor, måste fråga, var det självklart för er att ni ville ha ett till, eller hur tänkte ni?
Håller på att bli snurrig av mina tankar nu sedan nr två föddes. har alltid varit säker på att jag vill ha max två barn...och första barnet var mkt krävande och visste inte om jag ville en gång till, men den här gången har varit så mycket lättare och roligare, en mkt lugnare bebis och nu tänker jag, ska jag aldrig vara med om det här igen? Samtidigt har jag svårt att tänka mig tillvaron med tre barn, känns så många, vet ju knappt hur det är med två än, ändå kan jag inte lsuta fundera. Praktiskt hittar jag mkt som är lättare med två, men så kommer ändå tanken, men tänk om vi skulle få en till ändå. Lite beror nog på att det vore kul att se om det kunde bli en tjej, annars finns ju ingen chans, om jag inte kan tänka mig tre, men vill ju inte skaffa barn pga det, är ju ett stort beslut som påverkar mycket. Nä, oj vad mycket det blev, lite trött svamlande, får nog gå och lägga mig. Men pendlar mellan att tänka, varför inte, samtidigt som jag undrar hur det funkar praktiskt och också ser fram emot mer tid flr mig själv när banren blir lite större. Svårt!
Godnatt