• emmasmammajonna

    plötslig spädbarns död

    jag kommer nog aldrig kunna acceptera att du är död. jag kan inte acceptera att jag aldrig mer få hålla om dig, se dig växa upp.. jag kan inte acceptera att du bara fick bli 1 år och nio dagar ung.. 
    jag kan inte förstå att jag är en änglaförälder.. jag kan inte jag vill inte förstå. jag vill inte förstå att min helt friska Emma dog på natten till den 21 juli 2012 .. varför slutade du andas ?? varför lever du inte för? du som alltid var så glad o busig , nu är allt så tyst o tomt.. du var ju helt frisk! o du dog? varför?! 

    läkarna hittar ingen förklaring till varför våran nyblivna 1 åring dog. 
    så sjukt. 

    Emma, mitt hjärta är ditt förevigt!! 
    mamma älskar dig ! <3 



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-03 14:39
    12 juli 2011 - 21 juli 2012
  • Svar på tråden plötslig spädbarns död
  • Kramardig

    Jag beklagar verkligen och kan inte ens tänka mig hur det ska kännas. Jag visste inte ens att man kunde dö av plötslig spädbarnsdöd så sent. Hon är fin din flicka!

  • Tösabiten88

    Finner inga ord,  för det är så hemskt :( Hon är jätte fin lilla Emma. Kramar


    * Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • Awesome

    Det är så ofattbart orättvist. Man önskar att ingen ska behöva uppleva detta. Många kramar!

  • mammaSöt

    Usch vad fruktansvärt! Tycker så synd om er som har råkat ut för detta. En underbart fin tjej!

    Min dotter är ca 1,5 år.. vaknade på natten för någon vecka sedan av att hon inte andades. Låg livlös vid min sida.... Jag lyckades dock få igång henne. Värsta stunden i mitt liv. På sjukhusen har de inte kunnat hitta något fel alls...

    Har återgått till babysäng och andningslarm. Så rädd varje natt. Så vist kan det hända även större barn. Hemskt med ovissheten.

Svar på tråden plötslig spädbarns död