Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Känslor efter utlösning?

MickyMeat skrev 2012-10-03 14:57:33 följande:

Ok, nu skall vi se om jag kan förklara mig. Är på skrivhumör idag...:)

Jag skulle vilja höra med er killar eller tjejer med kunskap om era män ifall sinnesstämningen just efter utlösning ändras till en viss grad av...ja kalla det ånger eller skamsenhet i brist på bättre ord. Missförstå inte, när jag har knullat min fru och sprutat i henne så är det en fantastisk känsla för oss båda och det är absolut inte så att jag ångrar något eller så...

Men... T.ex. när vi är mitt uppe i sexandet och hon t.ex. suger min kuk och jag är sprickfärdig, så kan jag känna att jag t.ex. skulle vilja spruta henne i ansiktet (ja kanske porrskadad) eller att hon svalde satsen. Men just i samma stund som det går för mig så brukar jag ändra mig och det känns bättre ifall hon "bara" tar satsen i munnen eller att jag sprutar i henne eller på ryggen. Konstigt eller hur...

Hursomhelst, jag inbillar mig att det handlar om någon slags föreställning om att ansiktssprut eller sväljande innebär en förnedring av henne, vilket är det sista jag vill, så jag ångrar mig i sista sekunden. Å andra sidan har vi en öppen dialog och jag skulle säkert kunna få spruta i ansiktet på henne om jag ville.

Ja, 10-tusenkronorsfrågan är alltså, finns det fler än jag som har den här känslan av ånger eller skamsenhet just efter utlösning? Isåfall, har ni någon analys av detta? En egen djupanalys av det hela är att man som man vid sexuell upphetsning kommer närmare det primala (djuriska) beteendet och när utlösningen avslutar akten så faller man tillbaka i det civiliserade jaget och skäms för sitt ociviliserade jag. Typ. :)

Absolut, häromkvällen munknullade jag min sambo vilket hon gillar. Sprutade henne i munnen och direkt efteråt fick jag skuldkänslor och tänker att det var en förnedrande sak jag precis gjorde. Grejen är att hon gillar det och jag gillar det precis innan jag skjuter satsen. Ibland vill jag nästan inte komma utan bara ha sex! Varför gör hjärnan så med oss män??
  • Anonym (Man)
    Anonym (Eftermys) skrev 2021-09-11 08:32:29 följande:

Hur sugna är ni män på eftermys efter utlösning?

Min tjej vill gärna kramas, ligga nära och mysa efter sex. För min del är det de sista jag känner för. Jag får nästan klaustrofobiska känslor ibland med våra svettiga kroppar trycka mot varandra och både på ett fysiskt och kanske även lite mentalt vill jag vara ifred några minuter.

Är det ett normalt djuriskt beteende?

Jag börjar direkt efter utlösning också tänka på praktiska saker, typ på jobb, vad vi ska äta till middag osv. Medan min tjej vi mysa, säga kärleksfulla ord m.m. Sånt kan jag också göra men inte direkt efter sex.

Haha.. känner igen mig så! Efter man kommit vill man bara rulla av och få vara ifred, typ! Alltså det är ju så man vill göra och kan också göra om jag bara ser till att hon fått komma innan mig. Annars känner jag en press att jag ska få henne komma och man är helt slut på kåthet själv.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Eftermys) skrev 2021-09-12 10:58:16 följande:

OMG skulle aldrig komma innan damen fått orgasm. Tillfredsställa nån efter man själv kommit är fan inte kul. Måste iaf gå en stund.

Nej så är det ju, 99% av gångerna så kommer hon först och hon vet inte att mycket beror på just detta, att jag har svårt att fokusera på henne efter en orgasm. Hon tycker dock inte det är ett problem att hon alltid får komma först och kanske kommer vid fler tillfällen än mig om vi skulle sammanställt en inbördes räkning mellan oss. Hon vet att jag gillar när hon kommer och hon ser också till att få komma när hon vill det, hon känner inte längre någon press att jag också ska komma varje gång.

Men ibland händer det som inte ska hända, man går lite för långt och kan inte hålla tillbaka orgasmen. Det är dessa tillfällen man får jobba med sitt psyke för att fortsätta tillfredsställa henne även om man själv bara vill rulla åt sidan och somna typ.
Svar på tråden Känslor efter utlösning?