• babyväntar

unga mammor i gävle?

Finns det några flera i ålder 17-23 som har barn igävle?

• Svar på tråden unga mammor i gävle?
  • Agpreg96

Jag är 16, fyller 17 i januari och bor i tierp. Inte så långt från gävle me E4. Brukar åka dit på bio och när jag handlar kläder osv :) gravid i vecka 27

• babyväntar
    Agpreg96 skrev 2012-10-04 15:35:34 följande:
    Jag är 16, fyller 17 i januari och bor i tierp. Inte så långt från gävle me E4. Brukar åka dit på bio och när jag handlar kläder osv :) gravid i vecka 27

Vad skoj,grattis! Hur går det?
  • Agpreg96

Det går bra. Otroligt trött och seg i kroppen. Men annars är det bra. Har du redan ett barn eller är du gravid?:)

• babyväntar
    Agpreg96 skrev 2012-10-04 17:47:21 följande:
    Det går bra. Otroligt trött och seg i kroppen. Men annars är det bra. Har du redan ett barn eller är du gravid?:)

Usch det är jobbigt jag blev mamma för två månader sedan åt en liten son som kom 3 veckor förtidigt
  • Agpreg96

Grattis!

Väntar en dotter 2 januari, (känns så konstigt att äntligen kunna veta och säga vad det är jag ska få! Kollade kön förrigår!)

babyväntar skrev 2012-10-04 18:56:24 följande:
    Usch det är jobbigt jag blev mamma för två månader sedan åt en liten son som kom 3 veckor förtidigt

• babyväntar
    Agpreg96 skrev 2012-10-04 23:07:14 följande:
    Grattis! Väntar en dotter 2 januari, (känns så konstigt att äntligen kunna veta och säga vad det är jag ska få! Kollade kön förrigår!)

Åh vad spännande vi kunna inte se men vi vilke fast jaf var säker på att det var en pojk
  • babyväntar
    Agpreg96 skrev 2012-10-05 23:48:31 följande:
    Nä kunde inte heller se på RUL, dock gick jag och gjorde ett privat för jag inte kunde hålla mig! Hur känns mamma livet?

Ja vi tänkte också göra det men vi fick göra massa ul men vi tänkte att det fick bli en överraskning det är verkligen helt underbart men jobbigare än vad jag trodde men vad gör det jag har ju en underbar son! Hur ska du göra med skolan om du går?
  • Agpreg96

Jag håller på och läser upp grundskolan ett halvår tills december, sen blir jag mammaledig januari till augusti, och förhoppningsvis börjar jag gymnasiet augusti 2013 när dottern är 8 månader och mamma eller mormor hjälper till medans jag är i skolan tills hon kan börja dagis. :) så ser planerna ut just nu iallafall, sen kanske det ändras att jag får vänta ytterligare ett år, beror på hur min bebis blir!

Hur har du gjort?

• babyväntar
    Agpreg96 skrev 2012-10-06 13:43:05 följande:
    Jag håller på och läser upp grundskolan ett halvår tills december, sen blir jag mammaledig januari till augusti, och förhoppningsvis börjar jag gymnasiet augusti 2013 när dottern är 8 månader och mamma eller mormor hjälper till medans jag är i skolan tills hon kan börja dagis. :) så ser planerna ut just nu iallafall, sen kanske det ändras att jag får vänta ytterligare ett år, beror på hur min bebis blir! Hur har du gjort?

Okej vad skönt att du får hjälp,stödet från familjen betyder så mycket! och vad bra att du hinner läsa upp grundskolan innan bebis kommer Jag tog student nu i sommras när jag var i vecka 30, så det var jätte skönt att hinna slut skolan så nu ska jag vara mammaledig till augusti när sonen är 1år och ska börja på dagis så jag kan börja jobba,fast hoppar in och jobbar ibland på helgerna nu
  • Agpreg96

Gud vad skönt egentligen att du hann klart med gymnasiet innan bebbe kom. Så du kan börja jobba efter mammaledigheten.

Svar på tråden unga mammor i gävle?