• babyväntar

unga mammor i gävle?

Finns det några flera i ålder 17-23 som har barn igävle?

• Svar på tråden unga mammor i gävle?
  • babyväntar
    Agpreg96 skrev 2012-10-07 13:19:58 följande:
    Gud vad skönt egentligen att du hann klart med gymnasiet innan bebbe kom. Så du kan börja jobba efter mammaledigheten.

Ja det var perfekt tajming är du nå nervös in för fl?
  • Agpreg96

Jag är det till och från, ena sekunden kan jag få panik att jag ska trycka ut en bebis, andra kan jag känna "jag ska in dit och ungen ska ut, hur ont än det gör, vem bryr sig?"

Är jätte rädd för att ha ont, har nästan fobi för smärta.. :o så ganska nervös är jag emellanåt.

Dock har jag hört att förlossnig går mkt bättre när man är så pass ung.

Hur gick din förlossning till?:)

• babyväntar
    Agpreg96 skrev 2012-10-07 22:49:07 följande:
    Jag är det till och från, ena sekunden kan jag få panik att jag ska trycka ut en bebis, andra kan jag känna "jag ska in dit och ungen ska ut, hur ont än det gör, vem bryr sig?" Är jätte rädd för att ha ont, har nästan fobi för smärta.. :o så ganska nervös är jag emellanåt. Dock har jag hört att förlossnig går mkt bättre när man är så pass ung. Hur gick din förlossning till?:)

Så där kände jag också men jag var endå så himla nyfiken på hur det skulle kännas! Men så fick jag veta att han låg med rumpan neråt och fick åka in på vändningsförsök som misslyckades så fick tid ör planerat snitt den 16aug men dagen efter vändningsf. så fick jag värkar på kvällen (fredagen) så blev inlagd och på lördag kväll den 28juli gjorde dom akut snitt för att inte riskera att han föddes i säte så det blir inte alltid som man tänkt sig
  • xena001

Här finns en mamma!! Dock väntar jag på plusset för ett syskon, ny inflyttad och lär gärna känna några gravida/mammor i Gävle! Är 21 år :)

• babyväntar
    xena001 skrev 2012-11-11 12:10:06 följande:
    Här finns en mamma!! Dock väntar jag på plusset för ett syskon, ny inflyttad och lär gärna känna några gravida/mammor i Gävle! Är 21 år :)

Skoj! Hur gammal är ditt första barn och vart i gävle är du från?
  • xena001

Min dotter fyllde 1 nu i oktober! :) bor i Bomhus :) vart i Gävle bor du? :)

• babyväntar
    xena001 skrev 2012-11-11 15:53:07 följande:
    Min dotter fyllde 1 nu i oktober! :) bor i Bomhus :) vart i Gävle bor du? :)

Okej vad roligt jag bor i stigslund
  • Johannars

Jag är inte mamma men längtar väldigt mycket. Har precis flyttat till Gävle och har bara min sambo.. Är 21. Får jag skriva här ändå? :p

• babyväntar
    xena001 skrev 2012-11-11 20:23:25 följande:
    Okej, ungefär där vi har garage då :) hur gammal är du ? :)

Jasså jag är 19 fyller 20 om precis 2månader,dudå?
Svar på tråden unga mammor i gävle?