~* Juni Bebisar 2013 *~
Snacka om att göra ett klipp
Är det någon mer än jag som har börjat blöda näsblod? Har högst gjort det 2 ggr i mitt liv annars men nu är det 2 ggr om dagen och det bara forsar ur näsan. Gjorde det aldrig med mitt första barn så tänkte jag rådfrågar er annars får jag ringa mvc.
Är det någon mer som har sammandragningar så fort man gör något? det räcker att jag ska sätta mig upp i soffan från att jag legat eller att jag går ut i köket för att hämta vatten.
Känner inte igen det från förra graviditeten. Men så är man lite orolig för att förra graviditeten satte igång i v.30.
(btw är i v.23 nu)
Tack på förhand för svaren :)
jobbade natt idag och när jag strax skulle sluta jobba gick jag på toa för lill*n sparka så in i bomben på blåsan så kissade som "vanligt" sedan skulle jag gå ut och skriva lite innan nästa kollega skulle komma och ta över då kändes det som jag kissade ner mig igen och genast blev jag rädd att det var vattnet som gick, blev blöt genom trosor och byxor, gick då på toa igen och det sipprade lite (min förra förlossning började precis så här) fast denna gången slutade det efter fem minuter så när jag kom hem ringade jag förlossningen för att fråga och hon sa att det kan vara flytningar men är dom verkligen så vattniga? Hon sa även att jag skulle vänta ett par timmar och kolla lite senare, nu har det gått ett par timmar men det "droppar" bara lite ibland. Någon som vart med om något liknande. btw jag är i v.31 (30+1)
Jag har en fråga om sammandragningar och "mensvärk" i ryggen. Igår kväll hade jag väldigt ont i ryggen när jag fick sammandragningar, somnade efter många om och men. Idag har jag bara lite ont ibland men har ganska ont ner i hela höger ben. Någon som varit med om detta. Tror ju bara att de är förvärkar men det med benet är obehagligt