Inlägg från: Mabaja |Visa alla inlägg
  • Mabaja

~* Juni Bebisar 2013 *~

Det har inte kommit något mera! :)

• Mabaja

Jag känner av fogarna!

Och nu ikväll är jag sliten! Vi ska fota vårt hus nästa vecka för försäljning.. Och har sjukt mycket att göra! Badrummet ska bli klart (renoverar för fuktskada), köket ska få lite färg, nytt kakel, bänkskiva och beslag... Vårt tredje sovrum ska bli lekrum och ny tapet.. Sovrummet ska målas om och få sista golvsockeln! Sen har vi utsidan... Och den ger oss ångest!

• Mabaja

Kluckis: han gör det mesta (yrkesmålare)... Idag har vi varit ute alla fyra halva dagen och kört på!

Mytol: med första barnet kom den i v 12... Med andra i v 5... Men jag kör på ändå... Så har ändå varit rätt skonsamt... Så när jag tränat har jag varit "sängbunden" men jag har ändå kunnat träna.

• Mabaja

Jag har inga symptom alls. Fick en släng av illamående på förmiddagen men försvann efter 5 min... Enda tecken är att mensen lyser med sin frånvaro!

• Mabaja

Haha ja berätta ja... Här blir det nog till att hålla på det. Folk lär ju tappa hakan om jag säger att det är dags igen...

Var gravid aug-okt 2009, sen i januari 2010 fick jag nytt plus, 101010 kom Wilda.. Då var det ju amning som gällde... Juni 2011 fick jag plus igen... Slutade amma juli 2011... Willemo kom 120303 och då ammade jag till juli.. Och nu är jag alltså gravid igen!

• Mabaja

Mrs blonde: sista är inte planerad... Vi skulle satsa på en trea när barnen var blöjfria! Tji fick vi!

• Mabaja

Det du tjänar 180 dagar innan bf går de på...

• Mabaja

Fast har du en Sgi skyddad så går man ju på det... Min Sgi är från 2010 när jag fick första barnet...

• Mabaja

Så länge träningen känns bra är det bara att köra... Jag har kört spinning, zumba och pump ända in i mål! Det du bör tänka på i pump är att när magen växer och du ska ligga på brädan- ha olika nivåer så du ligger i uppförsbacke. Skonsammare för rygg och andning. Magen kan du träna, men träna statisk träning, typ plankan...

• Mabaja

Japp så är det! Studerar man beräknas sgin från tidigare anställning...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~