Inlägg från: Mabaja |Visa alla inlägg
  • Mabaja

~* Juni Bebisar 2013 *~

Trollbarnet: det är lite så jag känner med! Men hoppet har inte riktigt gett upp!

Litenochskeptisk: jag hoppas att jag har tokfel! Och att det är nåt som växer! :)

• Mabaja

Ge Interpol ännu! Jag blödde mycket med första barnet och idag fyller hon 2 år!

• Mabaja

Helt rätt namli... Förbaskade iPhone! ;)

• Mabaja

Trollbarnet: här får man inte komma in på vul förrän tidigast 7+... Just för att risken är stor att man inte ser!

• Mabaja

Alltså! Man är ju bra dum, inkl mig själv, att man tar ut förlusten i förtid! Tänk vilken lycka det är när det går vägen! Samtidigt är det ju en naturlig försvarsmekanism att intala sig att det inte går vägen för att skydda sig själv!

Nu tycker jag att vi lyfter våra hakor och njuter av att vi faktiskt väntar barn! Man väntar ju barn till motsatsen bevisats

• Mabaja

Nu har jag precis tagit ett digitalt och visst stod det gravid... 2-3 dessutom så jag är nog gravid trots allt! ;)

• Mabaja

Jag lovade min man att han får bestämma könkoll den här gången. Vi var båda överens med första barnet att inte kolla, med andra ville inte jag men min man... Jag fick min vilja igenom om jag lovade att han får bestämma vid en trea...

I söndags sa han att han inte vet om han vill veta! :)

• Mabaja

Nu är jag slutkörd! Kämpat på framsidan av huset hela eftermiddagen (huset går till försäljning nästa helg)! Sen ikväll drog jag iväg på Zumba! Vet inte riktigt var jag INTE har ont nånstans!

• Mabaja

Sömntutan: jag har inget val! Och eftersom jag inte kan renovera får jag göra sånt jag kan, typ rensa ogräs och liknande! :)

• Mabaja

Brukar vara i v 10-12... Så tänkte väl ringa vid v 8-9..

• Mabaja

Jag är helt FÄRDIG! Den här panikrenoveringen tar knäcken på mig! På tisdag fotas det utvändigt och torsdag invändigt! Bara min lilla tjej somnar ska jag ut och fortsätta!

• Mabaja

Oftast hjälper det att äta lite och ofta vid grav.illamående...

• Mabaja

Jag mår som vanligt förutom foglossning! Och stendöd pga renoveringsstress! Vårt hus går ut till försäljning om en vecka!

• Mabaja

Nu är jag parkerad i soffan för resten av kvällen! Har kämpat ett par timmar utomhus med att kratta löv, rensa ogräs, plantera ljung. Och innan dess en promenad med lilltjejen!

• Mabaja

Yeah: kände av illamående för en stund och självklart skulle min lilla dotter vara en igel på mig just då! :)

• Mabaja

Beklagar Trollbarnet!

Här har nog tröttheten slagit till! Och halsbrännan... Foglossning har jag redan ... :)

• Mabaja

Jag gick ju hem okt 2010 och sen dess har jag bara jobbat sporadiskt... Nu kommer jag bli hemma ytterligare ett år så behöver inte berätta på länge. Sen ska jag dessutom göra x-jobb (ta min examen många år för sent) i vår så då blir det inget jobb...

• Mabaja

Med mitt första barn syntes det i v 15... Jag är tjock kan tilläggas! Med mitt andra barn kom magen redan i v 8...

• Mabaja

Den här tråden blev inte som jag väntade mig. Eftersom man inte får minsta respons så lämnar jag er!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~