Inlägg från: Lillpluttan |Visa alla inlägg
  • Lillpluttan

~* Juni Bebisar 2013 *~

Sunnaliv: vi ska flytta till Malmö från sthlm.. Vart i Malmö bor du? I helgen köpte vi en 3:à i Rörsjöstan/Värnhem. Mitt emot Rörsjöparken. Känner du till det området?

• Lillpluttan

TantS: jaha! Kul. När har du BF? Jag har 15/6. Har du barn sen innan? Hur är området vi ska flytta till? Har inte hunnit vara just där (svärisarna och släkten bor i Hyllie/Limhamn).. Är det bra lekplatser etc där?

• Lillpluttan

Brukar gilla pizza och kebab.. Sedan jag blev gravid kan jag inte, utan mår illa av tanken på pizza.. Blir sallad nu för tiden för min del när vi beställer hämtmat.. Föredrar kall mat om det går men äter ändå det mesta.. Har ju fått kraving på Brie. Åt en liten liten bit i helgen. Köpte den på tub idag och den var supergod. Får bli den på macka/kex i fortsättningen.. Mums!

• Lillpluttan

Min snälla man går till affären på kvällen om jag vill ha nåt.. Fast han är minst lika sugen själv ;)

• Lillpluttan

Mums! Min förstfödde är decemberbarn. Gissa om jag craving på Lussebullar!! Åt dem varje kväll..

• Lillpluttan

Kul att många är från Malmö.. Säger en Stockholmare som ska flytta dit i januari.. Känner inte så många i Malmö än men hoppas på att lära känna nya.. Tänkte senare starta en Malmötråd för att lära känna fler därifrån och kanske träffa nya vänner.. Hoppas :)

• Lillpluttan

TantS: jag flyttar ju till Malmö i januari och kommer föda i där. Födde på privat BB Sthlm sist och var så nöjd. Vet du om och vilka privata BB som finns i Malmö?

• Lillpluttan

Startvikt 60 kg.. Min mage har svullnat upp à la gravudmage v. 25 kanske.. Syns redan (v.12) att jag är gravid. Är ju smal för övrigt men nu med en kula. Skumt att det redan syns så mkt! Förra gången syndes det inte innan v. 15-16..

• Lillpluttan

Åh vad kul att så många får se UL så här tidigt. Vill också!! Hur ska man veta att den lille lever innan RUL i januari om man inte ska göra KUB/NUPP? Försökte boka tidigt UL privat men det är fullt... :(

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~