hej allihopa
här har jag legat och sovit i 1½ timme nu på em.
det var behövligt men jag lär väl bli liggande bra många timmar till.. är helt slut.. hostan är för jävlig och jag är verkligen helt jävla slut.
angående dop så är båda våra barn döpta och självklart ska även denna döpas. våra barn är födda i augusti så vi har haft dop till advent båda gångerna men denna blir kanske i september. första barnet döpte vi i kyrkan andra barnet i en annan lokal. anledningen till att andra barnet blev i annan lokal är att där vår kyrka ligger finns ett församlingshem där man får vara gratis vid dop etc. den lokalen var upptagen då. så då valde vi en ny kyrklig lokal istället som heter himmilsgården men det var minst lika bra då var vi på en å samma plats hela tiden.
denna gång skulle jag vilja ha ett utomhusdop, men nja vi får se... känns rätt praktiskt att få låna en lokal gratis så det blir säkert i kyrkan iaf eller så.
det känns långt dit och jag kan inte spekulera i det alla redan.
angående att stå emot onyttigheter så är det nästintill omöjligt för mig, men jag äter det jag känner för.
vet att vikten drar iväg men jag har som sagt inget problem å tappa vikten sen så för mig kviittar det.
ska vila och försöka få i mig lite mat nu.