• Anonym (Barnkläder)

Var ska jag få tag i extremt billiga barnkläder?

Vi är i en ekonomisk kris, och barnbidrag är upphandlat till blöjor och välling etc till barnen... Nu behövs kläder!! Till vår ene dotter , innan har vi fått en del och lånat av släkt men nu inget i storlek som hon behöver nu:/ Kläder menar jag. , byxor tröjor osv INTE ytterkläder för det har hon redan , fått låna av släkt. Vi har inga pengar alls till det:( , finns det nånstans där man kan köpa/få kläder???! Vi har endast ekonomisk kris nu dom närmsta månader sen fixar det sig men hon är ju i stort behov av kläder nu :(

• Svar på tråden Var ska jag få tag i extremt billiga barnkläder?
  • nostalgi
    nostalgi skrev 2012-10-07 20:56:00 följande:
    Krishjälpen, myrorna?
    Det skulle stå "Erikshjälpen".
  • Anonym

Kolla runt på dina lokala facebook grupper "Köpes, säljes, skänkes". Kolla med kyrkan och gå på loppisar. Många säljer plagg för 2-5kr plagget. Men då får du tåla lite fläckar.

• Anonym (Barnkläder)
    Mullan skrev 2012-10-07 20:55:57 följande:
    Har du kollat loppisar? Köp och sälj-sidor på fb osv

Ja på fb har jag kollat men tycker dom flesta priser där är helt överskattade:(
  • Anonym

Loppis, tradera, blocket, fb

• Ramborg

Tradera. Om du inte köper märkeskläder kan du få klädpaket jättebilligt där.

42.
  • Anonym (Barnkläder)
    Anonym skrev 2012-10-07 20:56:56 följande:
    Kolla runt på dina lokala facebook grupper "Köpes, säljes, skänkes". Kolla med kyrkan och gå på loppisar. Många säljer plagg för 2-5kr plagget. Men då får du tåla lite fläckar.

Små fläckar är absolut inget hinder , loppis är svårt att gå på då jag inte har körkort och vi bor liten bit från stan
Svar på tråden Var ska jag få tag i extremt billiga barnkläder?