Amd skrev 2013-03-17 00:36:23 följande:
Resorna till Danmark har gett resultat. :) Nu hoppas vi att den lilla vill stanna kvar i min sambos mage.
Har inte hört nåt från SU än... men just nu är inte det viktigt. Går det här bra så behöver vi inte deras hjälp. Kön för er andra blir även något kortare... ;)
Hoppas bara att vi inte måste ställa oss i kö på nytt (via SU) om något skulle gå fel under graviditeten. Då vill vi helst försöka på hemmaplan så att säga (utan att köa ytterligare 1-2år). Att åka fram och tillbaka till Danmark med allt vad det innebär tär rätt rejält.
Var på långprom häromdagen, det enda jag såg var barnvagnar och lyckliga föräldrar...
Stort Grattis!!!! Jag håller tummarna för att allt går bra för er. Vilken klinik har ni använt er av?
Jag och Flickvännen har åkt till Vitanova, men jag håller med dig om att det sliter rejält med alla resor mm. Det är inte så lätt att pussla ihop livet, ta ledigt från jobbet, boka biljetter osv. Därför hoppas jag att det ska gå smidigt via Sverige. Är bara orolig att det ska ta ännu längre tid när vi väl kommer fram i kön. Jag har lite åldersnoja också, insåg att jag fyller 34 i år och om det ska fortsätta dra ut på tiden så är jag rädd att det ska bli försent.
Jätteglad för er skull iaf! Grattis grattis!