• Hoppfullt

I väntan på SU..

Är det någon som vet om det är möjligt att byta person som skall göra insemination /ivf när vi kommer fram i kön? Det är ju flera års kö så det är svårt att redan nu veta vem som skall göra behandlingen av oss. Man vet ju inte heller vem som är mest fertil. Vet ni om SU kollar upp det?

• Hoppfullt

Grattis till bebisen!

Hur lång tid hade ni stått i kön?

Amd skrev 2014-02-01 16:28:30 följande:
    Fick samtal från Sahlgrenska häromdagen. Vår tur! Men eftersom vi varit i Danmark och lyckats så åkte vi ur kön. Vilket var väntat. Men jag önskar er alla lycka till!

• Hoppfullt

Vad kul att det gick så bra!

Hur många inseminationer hade du gjort medan du stod i kön? Hur lång är väntan till IVF eller är ni framme där nu direkt?

Bra att veta hur det fungerar om vi nånsin kommer fram i kön. :)

Varärstorken skrev 2014-02-19 11:02:41 följande:
    Å så spännande med syskon!

Nu har vi varit på ett första besök på sahlgrenska och det gick jättebra.

Vi får börja med ivf, vilket är jätteskönt eftersom det inte har tagit sig med inseminationerna i danmark.

Jag fick lämna ett blodprov och göra en gynundersökning och sen fick jag öva på att ge mig själv sprutor. Jag kommer att få göra det långa protokollet. Kärleken fick skriva på lite papper och sen pratade vi lite om donatorer.

Nu väntar vi på att få träffa kuratorn.

Jag är så otroligt lycklig! Det känns som att vi blev lyssnade på och att vi bemöttes proffsigt.

Underbart efter så lång väntan!!

Svar på tråden I väntan på SU..