• mollisen01

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej tjejer! Även jag ska påbörja min första pergo-kur nu. Börjar dag 5 vilket blir på fredag. Hoppas verkligen det tar sig för mig och för er alla. Känns skönt med fler som ska genomgå behandlingen samtidigt så man har någon i samma sits att bolla tankar med:)

• mollisen01

Jag tog min 1à tablett imorse och mådde väldigt illa efter det /: så det verkar vara en biverkning..

• mollisen01

NLAL: är på min första kur nu :) jag tycker också det känns som "på riktigt" nu när man fått hjälp!

• mollisen01

Reload79: jag har ingen egen ägglossning men brukar ändå få ömma bröst när jag "borde" haft ÄL. Så tror inte du ska hänga upp dig för mkt på det.

Madeleeneee: jag svettas också som en gris av tabletterna. Haha!

• mollisen01

Madeleeneee:vad har det för en läkare som inte ens kunde hitta dina äggstockar? Låter som en usel läkare :p

• mollisen01

Slängde ihop alla här! Hade varit kul och lättare att ha koll om ni skriver BIM så vi vet när vi ska peppa varandra extra mycket.

madeleeneee
    : Försökt sen juni 11, ett mf september 12, första kuren pergotime avslutad väntar på ÄL
    mollisen01: Försökt sedan mars 2012, första pergokuren avslutad. BIM ca 13-15/11
    reload79: Försökt sen februari 2011, mf i oktober 2011 och maj 2012, pergokur påbörjas i början på november.

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!