• mollisen01

Vi som börjar med pergotime under hösten!

NLAL: Det var min första kur och enkelkur dessutom. Fick symtom nästan direkt, var väldigt trött hela tiden och ont i magen.

madeleeneee: Vad kul att vi har bim samtidigt! Jag ska också försöka hålla mig i helgen men får se hur det går ;) Nu har man ju en chans att få + vilket man inte hade tidigare när man inte ens hade ägglossning själv! :)

• mollisen01

Jobbig dag idag. Träffade en vän som slutade med p-pillerna samtidigt som mig, men hon är höggravid och jag kan inte ens klara av att bli gravid. Fan vad livet är orättvist.. Varje gång någon i ens närhet berättar att de blivit gravida så blir man ju självklart glad men det känns samtidigt som en smäll i ansiktet. Testen har inte visat något plus iaf så det känns inte som vi lyckats denna månaden heller. Vet dock inte om testlagrets test är att lita på? Borde man kanske köpa cb ist? Mycket tankar och funderingar idag!

• mollisen01

Tack tjejer! Men mkt hopp finns det inte här! Så trött på att bli besviken gång på gång :(

• mollisen01

Då är kur 2 med pergo påbörjad! Jäkla tabletter, blir så himla trött av dom så får se hur länge jag orkar hålla mig vaken idag ..

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!