• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • madeleeneee

Väntar på min blödning som borde komma idag eller imorgon. Ska testa enkelkur först nu känns spännande men samtidigt låter de som få lyckas på första kuren så inga jätte förhoppningar. Ganska lika i tid då vore ju super kul att följas åt!

• madeleeneee

Du får gärna hänga på här! Jobbigt med så lång väntan men vet att det tyvärr brukar vara så i de flesta fall.. Jag hade sån tur att de gick så fort för mig att få pergotime men de började ju med att jag åkte in när jag fick missfall o bröt ihop eftersom vi försökt så länge o sen gick de undan men vi får se första kuren nu hoppas innan året är slut på ett nytt plus med ett litet pyre som vill stanna!

• madeleeneee

Fått blödning idag så idag räknar jag första dagen..:) ska ringa i veckan o boka tid för vul för koll sen..!

• madeleeneee

Oh vad spännande!
    Jag är lilte nervös för biverkningar men man får väl stå ut..
    berätta gärnamed magnoliaa hur VUL ser ut..=)

• madeleeneee

Jag börjar med pergotime imorgon ska på VUL 23 okt, nu händer de! så förväntansfull.

• madeleeneee

Ja cd 10 vill de göra Vul här sen får man ju testa med cb digital tills de ger utslag men jag har köpt både cb och billiga stickor för de är faktiskt rätt dyra de digitala och de är bara 7 st i varje förpackning.

• madeleeneee

Härligt med lite liv i tråden.
    Tagit första tabletten idag..=)

Har ni PCO allihopa? eller bara oregelbundet?

bor i östergötland förövrigt ;)

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!