Vi som börjar med pergotime under hösten!
Kul..:) tagit tablett 2 idag mått illa hela dagen..:( kanske en biverkning?!
Kul..:) tagit tablett 2 idag mått illa hela dagen..:( kanske en biverkning?!
På sätt o vis tar de på förhållandet tycker jag de är känsligt ämne här hemma men nu känns mest lättnad då de gick så smidigt o få hjälp! O vi vet ju att vi kan bli gravida!
Min första kur med.. sista tabletten imorgon o VUL på tisdag!
Riktiga blodvallningar har jag mer haft sjukt obehagligt förstår hur de i klimakteriet känner sig!
asså sämsta läkarbesöket och vulet nånsin,
blev inte ett dugg jäkla klok för han kunde inte ens hitta mina äggstockar.. men slemhinnan såg bra ut så de fanns ju goda chanser hm..
tänk om man är överstimulerad så de blir femlingar eller nåt..=S
sen om de inte funka iaf ska jag köra en enkelkur till tyckte han, han jag var hos sist tyckte vi skulle köra dubbel då..
hoppas detta funkar denna gång annars söker jag till en privatklinik jag vet är jätte bra.
känner mig helt knäpp typ efter denna besök kändes så onödigt på nåt sätt.
skojar du..?! var nån jag aldrig träffat förut.. alltid olika på de där stället så himla tråkigt..=/
ajja blir de femlingar så blir de.. haha
Ja jag blev sur kändes konstigt när jag åkte därifrån.. Men man får väl lita på att de inte är överstimulerat bara.. Men vet kompisar som ätit de har fått komma tillbaka om de inget sett. As knasigt detta men börjar väl testa med äl test typ imorgon eller nåt..
funderar på de o ringa o se efter en ny tid, min sambo tyckte de med, men samtidigt så får man väl lita på att de inte var nån överstimulering trots han inget såg direkt.
har lite ont i äggstockarna idag inte haft tidigare börjar med ÄL test imorgon så fårvi se.
får jag jätte ont ringer jag såklart. för vad jag fattat så svullnar magen och man kan få lite för ont om de nu skulle vara fråga om överstimulering.
asså nu fattar jag inget typ. fick positivt äl test nyss av de billiga testerna.
har inga äl flytningar eller nåt, lite ont i äggstockarna bara.
ska nog testa med digital sen i em igen.
tog digitalt o de var negativt.