• Anonym (ägget)

överstimulerad

ja det blir rd 8 eller vet ej om man räknar som 7 ?! :/

än så länge inget blod eller så iaf... fick så jäkla mensvärk i natt så jag visste ej vart jag skulle ta vägen... så tanten kommer väl snart...

• Anonym (ägget)

oj menar du de? ja jag vaknade av att jag svettades tok och gjorde förbaskat ont... och nu under dagen så har det kommit lite till och från... du ger mig hopp! :)

• Anonym (ägget)

åh tack snälla Solig

• Anonym (ägget)
    Vickan I skrev 2012-10-22 12:05:48 följande:
    Ja jag vaknade också av det och grinade till maken att ngt måste vara fel eller att det var kört pga smärtan. Sedan fick jag några dagar senare som mensvärk efter att jag kissat också av ngn anledning?! Med andra barnet hade jag inte ngt sådant. Hoppas allt jag kan för dig!
    på vilken dag plussade du på?
  • Anonym (ägget)
    Skrattande jag tjuvtestade idag........ och det visade Plus fy attan vad nervös jag blev!!! kan det vara sant verkligen....???
  • Anonym (ägget)

ja tack som tusan... fy vet inte om jag vågar lite på det... efter 5års tid kan det äntligen vara sant... helt galen känsla... Skrattande

• Anonym (ägget)
    Pastell skrev 2012-10-25 08:20:25 följande:
    Stort grattis! {#emotions_dlg.flower}
    Tack så jätte mycket!!! Solig
  • Anonym (ägget)
    Anonym skrev 2012-10-25 09:26:37 följande:
    Jag fick en överstimuleringsreaktion efter ET. Såg ut som jag var i 6 månaden direkt. Min klinik sa att överstimulerad efter ET är med stor sannolikhet graviditet. Det är liksom IVF hormonerna + gravhormonerna som blev för mycket. Gjorde ul och de såg hjärtat i vecka 6 så  jag låg hemma i ett par månader och mådde skit med ett leende. Jag var ju gravid! Barnet 8 år nu 

:)
  • Anonym (ägget)
    bringa skrev 2012-10-25 09:41:51 följande:
    Har också hört att överstimulering ofta slutar i graviditet. Jag har tre ivf-barn och i dagarna väntar vi en suprise-bäbis. Så kan det gå ibland. Lycka till!

Vilken härlig suprise :) Tack!
  • Anonym (ägget)

hmm korkad fråga.... men hur räknar man ut vilken vecka man är i? Foten i munnen

har aldrig satt mig in i det där då det inte varit aktuellt!

• Anonym (ägget)

hmm ok.. tack! Drömmer

• Anonym (ägget)

Tack för hjälpen! Jag använde Fl kalender och då kom de upp vecka 5! borde ju stämma nått sånt där! Solig

Kan fortfarande inte fatta att det är sant....

• Anonym (ägget)
    Barnlängtan87 skrev 2012-10-30 16:52:51 följande:
    STOT GRATTIS!!! Jag väntar fortfarande på mitt plus... borde förhoppningsvis vara om 1-2 veckor!!!  

Tack så jätte mycket!! :) Håller tummarna för dig!!
  • Anonym (ägget)
    Anonym skrev 2012-12-07 20:53:23 följande:
    Hur går det ts??? Hur mår du??
    jo då det går bra, förutom att jag är hungrig hela tiden Flört men annars mår jag bra, är ju trött såklart och foglossning börjar redan spöka... men med själva överstimuleringen så har det gått bra om man kan säga så...
  • Anonym (ägget)
    Anonym skrev 2012-12-08 12:03:50 följande:
    Vad skönt Lycka till med graviditeten i övrigt nu då !
    tack så jätte mycket!!! Solig
Svar på tråden överstimulerad