Husfridsknull?
förstår inte riktigt vad som menas med husfridsknull?
förstår inte riktigt vad som menas med husfridsknull?
Varken jag eller min man tänder på att *ställa upp* eller tjata oss till sex från varann.Det skulle ju förstöra intimiteten totalt.
Vi har haft många o långa svackor under våra år som gifta men vi har alltid gett varann tid,respekt o stöttning.
Visst händer det att jag runkar av honom trots att jag inte har lust till sex,men det är för att jag vill,inget annat.
Här är det fritt fram för lek med egen hand =D
Men vilken man vill ha sex med någon som bara ställer upp, som toccata skriver är det ju inte speciellt kul. Inte undra på att så många mänär missnöjda med sexlivet om ni kvinnor ställer upp på sex såsom nu gör. Varför inte ha sex när ni är kåta istället?
Det har hänt att jag har gått ut i regnet och handlat choklad till min älskade fru trots att jag verkligen inte hade lust. Inte för att undvika bråk utan för att hon verkligen var sugen. Eftersom hon är viktig för mig och jag bryr mig om henne så gör jag ibland uppoffringar och sätter hennes behov före mina egna. Detta gör vi båda två, på lite olik sätt, så det finns en ömsesidighet. Troligen är jag något mer uppoffrande rent generellt men vem räknar? Skulle hon alltid vara egoistisk och bara prioritera sina egna behov hade jag nog tröttnat till slut. Ingen av oss gör något om man verkligen inte vill eller upplever det direkt obehagligt. Oftast blir man (hemma hos oss) glad av att få göra något fint och osjälviskt för sin älskade. Ja, det har nog hänt att vi haft sex trots att hon egentligen inte var jättesugen. Hon har då gjort det med ett leende, generöst och njutit av närheten och min njutning.