• Anonym (För känslig?)

Gravid och sambon tittar på porr.. Ok?

Jag har världens finaste sambo som jag älskar över allt annat men saker som skapar hjärnspöken hos mig är när jag upptäcker att han har "webbskyddat" sin dator så att INGEN historik sparas. Då börjar jag direkt undra varför? För mig känns det självklart att det är för att man vill dölja något. Har reagerat vid ett flertal tillfällen då han varit ensam hemma och jag kommer hem, att ytterdörren varit låst. Han låser Aldrig dörren annars! Glömmer det alltid när han kommer in, det är alltid jag som får låsa innan vi lägger oss osv. Men nästan varje gång då han är ensam o jag kommer hem är dörren låst. Idag hittade jag porr bland "nyligen nedstängda fönster" ( jag vet men kan inte låta bli att kika efter nu när jag börjat undra så). Hittade flera videolänkar från en porrsida han tydligen har/brukar vara inne på. Saken är att jag är gravid i vecka 24 och vårt sexliv som varit på topp hela vår relation är nu näst intill obefintligt. Jag har inget sug nu under graviditeten och sen känner man sig inte speciellt sexig heller i stundande form. Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om han porrtittande. Det kan ju också vara så att han gjort det under hela vår relation och även innan graviditeten (förmodligen). Känner mig ledsen av tanken på att han sitter och runkar och tänder på andra tjejer och jag känner absolut att det kommer gnaga i mitt bakhuvud när vi väl har sex igen. Hur skulle ni reagera? Är det okej eller inte okej? Han måste ju själv tycka att det INTE är okej eftersom han väljer att dölja det?:( Åhhh.... Gravidhjärna hej.

• Svar på tråden Gravid och sambon tittar på porr.. Ok?
  • Anonym (inte ok)

Jag tycker absolut INTE att det är ok. Det är ok att han onanerar, men INTE till porr.

• Anonym (För känslig?)

Nä, det får mig att känna mig otillräcklig att vet att han sitter och drägglar över andra tjejer. Även om det "bara" är på videos han ser. Har ingen större lust att konfrontera honom med mina känslor heller:( det skulle bara få mig att känna mig ännu mer oattraktiv.

• Anonym (gravid v17)

Att han döljer det kan ju också bero på att han inte vill att du skall komma på honom, för att han tror att det skall såra dig och få dig att känna så som du nu känner. Med det sagt hade det väl varit lite mer smidigt att ta upp det direkt med dig kanske.. Min graviditet är inte så långt gången och jag är än så länge ganska liten, men om det här skulle hända hemma hos oss senare när jag börjar känna mig stor och osexig så skulle jag tycka det var fruktansvärt jobbigt.. Kan du inte på något sätt ta upp det med honom? Fråga varför han gör det, berätta hur du känner kring det? SEn skall du inte vara säker på att han tänder på tjejerna han tittar på. På en fest nyligen satt ett killgäng och disskuterade det här med varandra och var rörande överens om att "hur tjejen ser ut skiter jag i, jag kollar ändå bara på hålet och kuken"..

• Whitetrash86

Nu kommer du få höra från dom som säger att porr är det samma som otrohet. Och dom som tycker att porr är helt okey.

Vad som är okey eller inte beror på dig själv., Din kille kanske är rädd för att du inte skulle tycka om att han tittar på porr? och att sitta och runka utan att ha något att titta på är ju för fan det tråkigaste som finns!

Jag "tvingade" min sambo att titta på porr och runka under mina graviditeter. Eftersom jag inte kunde ha sex och jag såg ju att han behövde få utlopp för sin sexuella frustration.

Prata med din kille, säg att det är okey att han tittar på porr. Att han inte behöver skämmas över det, att du inte bryr sig och att du förstår varför han gör det. (om det nu är så att du inte bryr dig om att han faktiskt tittar) 

• singel pappa83

Stackars man du har som inte får runka när ni inte har sex, hade aldrig tillåtit en tjej att "förbjuda" mig att runka! jisses!  Hade det varit bättre om han ist va otrogen ? 

• Anonym
    Anonym (För känslig?) skrev 2012-10-13 18:11:03 följande:
    Nä, det får mig att känna mig otillräcklig att vet att han sitter och drägglar över andra tjejer. Även om det "bara" är på videos han ser. Har ingen större lust att konfrontera honom med mina känslor heller:( det skulle bara få mig att känna mig ännu mer oattraktiv.
    det handlar inte om att han dreglar över andra tjejer att du inte duger.

utan att han helt enkelt bara vill få utlösning och att sitta och torr runka går bara inte i längden, man måste få lite inspiration.
    Kan du hjälpa honom med avrunkning, avsugning? för det skulle han nog mer än gärna vilja ha av DIG. eller är det så att du inte har lust längre?

• Anonym

Att onanera till porr e la helt normalt eller!!!?? Förstår inte problemet.  

• Anonym (suck)

blir så trött på tjejer som tror att killar tittar på porr för att titta på andra tjejer och få utlösning för det.

dom skulle vara minst lika glada över att se en porr film gjord av tjejen själv och runka till det.

Det handlar INTE om att titta på andra tjejer!! Det handlar om att få en sexuell utlösning eftersom sex med flickvännen inte funkar för tillfället.

Säg bara rätt upp och ner till killen att han inte behöver gömma att han tittar på porr eftersom du inte bryr dig om det och förstår varför han gör det. 

• Anonym (inte ok)
    singel pappa83 skrev 2012-10-13 18:13:53 följande:
    Stackars man du har som inte får runka när ni inte har sex, hade aldrig tillåtit en tjej att "förbjuda" mig att runka! jisses!  Hade det varit bättre om han ist va otrogen ? 

Vart ser du att hon har förbjudit honom att runka? Hon ogillar att han tittar på porr och vill inte att han gör det, det är inte för mycket begärt tycker jag.

Ts jag har också mått dåligt av att min kille har tittat på porr, efter att vi pratat om det så har han lagt ner sitt porrtittande.
  • Anonym (För känslig?)

Singel pappa 83, har jag någonstans i mitt inlägg skrivit att jag ska förbjuda honom att runka? Jävla idiot. Jag har skrivit om hur JAG känner kring detta och ifrågasatt vad som är rätt eller fel att känna. Tack och lov är min sambo mer man än dig så oavsett om jag tar upp det med honom eller inte så är jag mycket tveksam på att jag får en reaktion som den av dig;) Vårt sexliv har alltid varit bra, men nä nu under graviditeten är det inte längre det, och även om vi haft sex och försöker med annat så känner jag mig obekväm och mår inte alls bra utav känslan. Jag tycker dock att det känns jobbigt att han gör såhär.. Och vetskapen om att han faktiskt sitter och runkar till andra tjejer. Klart att alla tycker och känner olika men det är väl knappast något som blir bättre av en massa omogna kommentarer. Skulle jag tycka att det vore okej att han gick ut och hade sex med andra tjejer också eftersom att han inte får det hemma? "Han måste ju få utlopp"

Svar på tråden Gravid och sambon tittar på porr.. Ok?