Gravid och sambon tittar på porr.. Ok?
Jag har världens finaste sambo som jag älskar över allt annat men saker som skapar hjärnspöken hos mig är när jag upptäcker att han har "webbskyddat" sin dator så att INGEN historik sparas. Då börjar jag direkt undra varför? För mig känns det självklart att det är för att man vill dölja något. Har reagerat vid ett flertal tillfällen då han varit ensam hemma och jag kommer hem, att ytterdörren varit låst. Han låser Aldrig dörren annars! Glömmer det alltid när han kommer in, det är alltid jag som får låsa innan vi lägger oss osv. Men nästan varje gång då han är ensam o jag kommer hem är dörren låst. Idag hittade jag porr bland "nyligen nedstängda fönster" ( jag vet men kan inte låta bli att kika efter nu när jag börjat undra så). Hittade flera videolänkar från en porrsida han tydligen har/brukar vara inne på. Saken är att jag är gravid i vecka 24 och vårt sexliv som varit på topp hela vår relation är nu näst intill obefintligt. Jag har inget sug nu under graviditeten och sen känner man sig inte speciellt sexig heller i stundande form. Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om han porrtittande. Det kan ju också vara så att han gjort det under hela vår relation och även innan graviditeten (förmodligen). Känner mig ledsen av tanken på att han sitter och runkar och tänder på andra tjejer och jag känner absolut att det kommer gnaga i mitt bakhuvud när vi väl har sex igen. Hur skulle ni reagera? Är det okej eller inte okej? Han måste ju själv tycka att det INTE är okej eftersom han väljer att dölja det?:( Åhhh.... Gravidhjärna hej.