• icy

Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!

Du vet väl att du inte kan förhindra det som möjligtvis kan ske? Vill dom knulla kan dom göra det på dagtid, jag tycker inte du ska göra en stor grej av detta.. Att hon skaffat pojkvän vid 16 år är ingenting annat än normalt! Sex är också normalt. 

• icy
    emba skrev 2012-10-14 00:22:57 följande:
    Jag vill att hon ska kunna lita på mej! Men dom får inte ha sex hemma hos oss! Hennes lillasyster kan se.. Hon är för ung. På nått sött hoppades jag på att hon var gay. För då kunde dom inte ha sex. Men det kan dom väll hemma hos honom då.
    Dom kanske redan har haft sex, vad vet du? 

Du kan inte stoppa det på något sätt. Sex är något naturligt och stänger dom dörren (som du förhindrar) kan inte syrran se väl? Hon kommer inte lita på dig ALLS eftersom du inte litar på henne som ber henne ha dörren öppen o grejer. Näää usch! 
  • icy

Trolla på en helg måste vara det mest ultimata nöjet kan jag tänka mig, eller inte

• icy
    LEG skrev 2012-10-14 00:31:57 följande:
    Konsten att förlora en dotter kan inte beskrivas bättre än TS
  • icy
    emba skrev 2012-10-14 00:49:23 följande:
    Hör konstiga ljud från hennes rum!! Vad ska jag göra?? PANIK
    Sluta trolla för i helvete och gå och ligg istället. 
  • icy
    rödtopp skrev 2012-10-14 12:05:26 följande:
    Antingen är du ett troll eller så är du bara ovanligt korkad! Låt dom dela säng och stäng dörren!Det är inte du som bestämmer om din dotter är mogen eftersom hon är över 15 så gör hon som hon vill! Sex och kyssar kan ske i dagsljus också ex när du är å jobbet
Svar på tråden Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!